Solstorm i en dröm...
Till saken hör att jag inte hade en aning om solstormar innan denna dröm…
Jag såg denna bild och kände solens förtvivlan att den inte kunde hålla ihop längre… Stora tungor av eld slog ut från solen och det fanns liksom ingen väg tillbaka, efter detta var det så tomt i mig på något vis…
Gick in på nätet sen och googlade på solstorm och såg att det skulle vara solstormar under detta året…
Var det en sanndröm jag hade eller vad var det för något?
Superkramisar på er!
Många Goa Kramar
Annisangel
Svårt säga - brukar du har sanndrömmar annars???(häftig bild)
solstormar är ju ganska vanliga på solen men vist finns en känsla om ett större där - vad det sen innebär ja vi får se………
Drömmar symboliserar ju oftast en själv - så du får titta på dig själv!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#1 Jo jag har lite sanndrömmar då och då! Så det är lite förvirrande om det är en sannings-dröm eller en "vanlig" självreflektion!!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
2 Jag tror du får ta drömmen för vad det är en drömm - även om det skulle vara en sann en - vad kan du/vi göra ingenting
- det som är menat kan vi inget göra åt……….
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Solen är i många fall en symbol för manlig kraft men också för starka kvinnor. Kanske att du ska titta lite på hur balansen mellan din egen inre man och kvinna är?
Mannen är den som handlar och tänker rationellt och kvinnan är den som känner och skapar…
Hur är det med dig är det storm mellan hur du tänker och känner och hur du skapar..det du vill ha i ditt liv, utveckla inom dig själv?
Bara en tanke, kanske du kan ta det till dig.