Annons:
Etikettpsychometri
Läst 4268 ggr
Hellas
11/14/10, 7:42 PM

Handlar du med händerna och hjärtat?

Hur extrem är du när du ska handla någonting!

Själv är jag nog väldigt extrem, jag känner av allt med mina händer, pejlar liksom av energierna.

Jag srekv inne på Tarot att jag ville välja kortlek själv och känna den med händerna, finns det 25 exakt likadana i en hylla så finns det alltid en av dem som vibrerar lite extra för mig Skäms.

Men det jag inte riktigt erkände var att jag nästan är sådan i alla "handla" situationer.
Inte undra på att jag mår dåligt i affärer, det är inte bara människornas energi jag peijlar in omedvetet utan även falukorven.

Är jag helt ensam om detta!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Marina2
11/15/10, 11:49 AM
#1

Ha ha! Neej du är inte ensam om detta! Känner så väl igen mig. En och samma vara fast ändå så måste jag känna att den är ok för mig. Kan göra så med juice,står där o ska precis ta ett paket men så dras jag till den andra ,fast det är samma sort!

Kerstina-61
11/15/10, 1:07 PM
#2

Jag har inte tänkt på det så mycket förrän jag läste den här tråden. Då kom jag att tänka på att jag vill alltid pilla på allting hahahah Måste liksom TA i klänningen, känna på tyget, ta i olika kexpaket, ta i ostarna hahaha…Men detta har varit helt omedvetet…fram till nu Skrattande

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Indiania
11/15/10, 1:13 PM
#3

Känner som du skriver Kerstina, jag har inte varit medveten om varför jag tar i olika livsmedel innan jag väljer vara eller varför jag kollar och känner på olika klädesplagg innan jag bestämmer mig.

Det är nog mycket man gör omedvetet tänker jag nu. Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hellas
11/15/10, 6:54 PM
#4

*Fniss* Ja då kanske jag inte är så ensam om det Tyst

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

jagealltidglad
11/15/10, 9:54 PM
#5

hahaha nu skrattar jag gott..

igår va jag och skulle handla en burk champinjoner.. tog en burk, ställde tillbaka den, tog en annan, ställde tillbaka den… tillslut tog jag den tredje burken och la i korgen..

det roliga va just att jag började skratta åt mig själv i affären, för jag tänkte just att "men va håller du på med, det är ju exakt samma innehåll i burken"

har inte haft en tanke på att det skulle kunna handla om energier eller något annat men kanske ska börja tänka om där..

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Jane-Lyzell
11/16/10, 1:04 AM
#6

Ha ha ha ha - här är en till går på känslanKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
JustMe08
11/17/10, 8:17 PM
#7

Hahaha…Nej, Helena, du är inte ensam. Här är en till som inte väljer första bästa Falukorv i affären. Och så gör jag med allt…

Det var riktigt jobbigt när jag skulle köpa lägenhet, jag tittade i evigheter och barnen sa: "Här vill vi bo" och "Här vill vi bo"… men jag inte kände det där extra… Å andra sidan, när jag väl hittade denna bestämde jag mig omedelbums. Här visste jag att jag skulle trivas.

 

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles
                                            

 

stina63
11/17/10, 10:58 PM
#8

Hehe Ja sådan är jag med. Ibland händer de att jag går ut från affären utan att handlat.

Elpida
11/18/10, 9:38 AM
#9

Jaha, här är en till som fick sig ett uppvaknande. Har inte heller tänkt så mycket varför  jag stället tillbaka och byter varor iblandFlört.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Linda-E]
11/18/10, 10:06 AM
#10

Det har jag inte tänkt på om jag gör så. Ska ha det i tanken nästa gång jag handlar. Glad

Hellas
1/4/12, 12:57 PM
#11

Glad

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: