2 januari 2012
God Fortsättning!
Vi har flyttat internet, men inte oss själva än så jag har inte haft tillgång till datorn sedan slutet av förra veckan. Det är ingen höjdare att vänta på att mobilen ska ladda upp sidorna - men nu är jag på jobbet så då passar jag på 
.
Jag hoppas att ni hade en fantasisk nyårsafton, själv tog jag det väldigt lugnt. Var i huset och målade lite, förmanade dottern att ta det lugnt på festen och sedan gick jag, maken och minstan till svärfar och lagade en god middag.
Ikväll blir det till att börja packa ner bohaget i flyttlådor, fast vi ska även hinna fira min dotter som fyller 17 idag!
Nytt år, ny vecka, ny dag och nya möjligheter
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hoppas flytten går snabbt och bra för er Elpida, saknar dig lite. Här är det lugna gatan. Barnen och jag har ledigt denna veckan också. Idag har vi inte ens kommit ur pyjamasen än:D Jag mår som en prinsessa, har börjar läsa om J.M Auels serie om Ayla. Längtar tills det är kväll, barnen sover och jag får läsa igen. Helt fantastiskt att läsa om serien nu när jag tror lite på den andliga verklighet som finns i handlingen! Nu ska jag ha "kafferep" med dotera. Ha en fortsatt fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Vardagen kryper på och allt går sakta tillbaks till det vanliga för många - ljusare blir det med för var dag- fantastiskt
Ha en travlig fortsättning på nya året och ge apan i dig en schangs i år
så blir livet lite roligare!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tack Skogis! 
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Goderafton
Har varit och inhandlat mer målarfärg, silikatfärger är sk….t dyrt!!
Inte finns de i mina favoritkulörer heller. Men det blir nog fint ändå. Har väntat o väntat, tar sin tid uppenbarligen att komma från leverantören, men nu så.
Ja tack Jane, jag ska verkligen ge apan en chans. Låter som ett gott råd.
Är det grottbjörnens folk då Skogis, stäppvandrimgen var liiiiite väl seg i mitt tycke, men annars en bra serie.
Ha en trevlig kväll
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Pagan, japp. Just den är det jag njuter av! Det var nog 15 år sen jag läste de böckerna första gången och det är ju så stor skillnad att läsa dem som 14-15 åring som dessutom var superkristen & pryd och nu när Gud, Jesus och jag gjort slut;).
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Härligt
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hejsvejs, jag är inne på min första riktiga arbetsvecka och det är trööögt!
behöver verkligen få lite inspiration känner jag!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/