Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 712 ggr
ellen1960
1

Ulykker

Som dere kanskje ikke vet så er jeg førskolelærer og jobber på dagis. Jeg har begynt å sette opp bokstaver på veggen, og valgt et bilde av en ting som barna lett kjennerigjen f.eks et tog på bokstaven "T"

onsdag 28-12-2011, skulle jeg altså sette opp bokstaven t og googlet etter bilder av tog. Først fant jeg et fint tog som det stod "Gjøvik" på forran fordi dette toget skulle til gjøvik. Men jeg kjenner en mann som lever et veldig vanskelig liv som bor på Gjøvik, så jeg fant et annet tog som jeg hadde ved t bokstaven, og ble roligere.

Men hva hender denne kvelden, denne mannen blir påkjørt og drept av toget som skulle til Gjøvik……jeg er selvfølgelig glad for at jeg ikke har gjøviktoget på veggen, men jeg føler at denne "sjelen" er rundt meg og jeg liker det ikke. Jeg ber om at han skal gå til ljustet og håper det skjer…hva annet kan jeg gjøre..det er en noe vilsen sjel?

Elpida
0

Oj, vilken händelse! Det var nog inte slumpen som gjorde att du fick fram just detta tåget… Jag hoppas att någon av de andra kan ge dig råd med hur du ska göra med anden!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
0

Han blir omhändertagen på andra sidan inget vi bwehöver oroa oss förFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellen1960
1

Ja, Jane han blr nok det. I går kommuniserte jeg med ham og sa han ikke skulle være redd for å gå til lyset, at han ville bli helbredet der. I sittt liv her sist på jorden var han veldig beroende av droger og redd for det åndelige, men jeg tror han hørte meg igår, for nå er det som om han har gått videre. I de siste dagene før jeg ba og kommuniserte var det mye uro om du forstår

Jane-Lyzell
0

3 så braKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellen1960
0

Ja, det var bra jane. Men dette med toget fikk meg til å forstå at det var en forutbestemt hendelse, og det at det var jeg som fikk varselet, er nok fordi jeg er den eneste han kjente som er åpen for slike varsler og som kunne prøve å be og kommunisere.

Han kjente en dame som var det noen vil si "veldig kristen" men ikke spirituell så det var vel en grunn til at jeg ble valgt ut. Men nå skal jeg begynne på kurs slik at jeg kan bruke mine evner til annet enn å ta inn varsler for kroppens død, det er jo andre ting her på jorden som er langt triveligere