Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettandlig-inspiration
Läst 3036 ggr
Jane-Lyzell
6

Skyddsängel:-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då har man överlevt natten- herregud vad glad jag är för mina andevänner och skyddsänglarKyssTack för ni finns!

Kl 5 i morse vaknar jag helt plötsligt(inte min tid att vakna) förnimmer en röklukt lite svagt(tänker inte mer på det, då vi har en panna som det iblandd kommer in lite rök. Men går ned i alla fall och upptäcker då ovanligt mycket rök på vår toalett- så ner med gubben i pannrmmet och där hadde det börjat pyra- brytaren hadde smält sönder och stund till så hadde vi haft en  stor brand:(

Så härligt veta våra andevänner hjälper i dessa lägenKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Susan.ekw@spray.se
2

Våra nära o kära finns alltid hos oss

[sacredspirits]
2

Skönt det gick bra men karmalagen Jane,,,,hmmm,,,tänk efter lite där,,det behövs,,,hmmm…det man sänder ut kommer trefallt ,,,det vet vi Obestämd

liawilson
1

gud vilken tur du hade..häftigt att de hjälper till så mycket. Mig har de också hjälpt många gånger..<3

*Kärlek & lycka*

Kvickast
1

Vilken tur att du vakna och kände lukten :):)

Hellas
3

Vilken tur att Du vaknade, ja visst har vi Änglavakt och det är så underbart dessa tillfällen blir så påtagliga.

Kram gullet, vi ses i helgen, jag får väl sitta brandvakt nere vid stora spisen, det gör jag så gärna Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Indiania
1

#0 Vad tur du vaknade Jane och du hade Änglavakt helt klart! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[outgrundlig]
1

Jaa Jane det är gott att höra att ni alla klarade er från detta som kunde blivit av….

Änglar/Andar/Väsen ja allt vad det nu än är som väcker oss o fick dig att se detta i tid….Underbart!!! Glad

Jane-Lyzell
1

Tack alla - Ja skönt veta de säger till när saker är felGlad Man kan alltid lita på demKyss

Elpida
2

Gud vad skönt att det gick bra Jane!!!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tuva-Lena
3

Ja antingen änglavakt eller möjligen intuition, var nu den kommer ifrån - kanske från samma "station"..? Tungan ute

Jag fick samma känsla när jag körde hem en kväll i ishalka. Något sa mig att jag skulle sakta ner farten för en bil skulle svänga ut mitt framför mig.. Så jag sänkte farten, varför vet jag inte, och inte långt efteråt så svänger en bil ut mitt framför mig! Idiot skrek jag! men som tur var kunde jag parera och undvika en kollision. Att foten "hoppade" på gaspedalen efteråt var nog inte så konstigt, men jag tackade "den" som förvarnade mig från djupet av mitt hjärta. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elpida
0

#10 Vad glad jag blir - att du blev varnad - goa TuvisKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
1

9 tack gummanKyss

10Skrattande där blev ett fint rim !!!

Oj vad skönt det gick bra för dig vid bilåkningen- så skönt veta de finns där i villkorslös kärlek!Kyss

[Myy2000]
1

Hu, Jane, vilken tur att allt gick bra!!

Jaa, det är fantastiskt vilken hjälp man kan få från "andra sidan". Jag har fått bra hjälp när barnen varit  sjuka och skadade. Genom att rent intuitivt "vetat" vilket fel det varit, innan läkarna ens upptäckt att något varit fel. Jag är såå tacksam över all hjälp som vi fått.Glad En gång fick jag tillockmed hjälp att hitta lillkillens "snuttehund" på det mest förbryllande sätt.Skrattande

[GunillaR]
1

Usch vilken rysare!!! Det kunde gått riktigt illa.Förvånad

ellen1960
1

Ja, det var sterkt, så herlig å bli vekket av åndelige hjelpere. Dette var ikke din tid å forlate oss!

Playja
1

Detta var en riktig rysare som vi aldrig skulle vilja vara med om.

Se om ditt hus med elen är mitt råd:

liawilson
1

Jag minns en lägenhet som jag bodde i. Jag hade tänt ett ljus som satt i en skål med hängande smycken runt om, hoppas ni förstår vad jag menar. Jag var ner till grannen en sväng, precis när jag öppnar dörren & tittar på ljuset så ser jag att det precis tagit eld & smyckena hade börjat smälta, jag hade en duk på bordet. Tänk om inte jag kommit in i sista sikunden, då hade hela lägenheten kunnat vara utbränd..Ibland har man tur <3

*Kärlek & lycka*

liawilson
0

Jag minns en lägenhet som jag bodde i. Jag hade tänt ett ljus som satt i en skål med hängande smycken runt om, hoppas ni förstår vad jag menar. Jag var ner till grannen en sväng, precis när jag öppnar dörren & tittar på ljuset så ser jag att det precis tagit eld & smyckena hade börjat smälta, jag hade en duk på bordet. Tänk om inte jag kommit in i sista sikunden, då hade hela lägenheten kunnat vara utbränd..Ibland har man tur <3

*Kärlek & lycka*

liawilson
1

Kan säga att jag verkligen är vaksam med ljus & elektriska saker nu. Helst vill jag inte ha några kontakter i på nätterna eftersom risken finns att det kan börja brinna..

*Kärlek & lycka*

JOWa
0

Kanske brandvarnare vore en idé? Eller ska vi skita i det och fortsätta att förlita oss på dessa "skyddsänglar"?

liawilson
1

det är klart inte..för nästa gång kanske de ionte finns där, jag menar bara att ibland har man lute mera tur än man borde ha

*Kärlek & lycka*

liawilson
0

lite felstavat men ni förstår vad jag menar ;) det går inte att alltid förlita sig till att andra ska leva ens liv, man måste ta ansvar själv också¨, men man fick en chans till att börja se vad man måste tänka på..

*Kärlek & lycka*

[Woozy]
1

Vilken enorm tur att du vaknade Jane.

Men jag måste få fråga: har ni inte brandvarnare? Förvånad

Jane-Lyzell
2

Tack alla för era fina svar i omtanke och era berättelser son ni själva haft med våra andevänners hjälpGlad

självklart har vi brandvarnare - men mina andevänner är mer effektiva en dem - blev varnad innan ens brandvarnaren reageratFlört

[Woozy]
1

Skrattande

Ena snabba rackare Tungan ute

stina63
1

Vilken tur Jane att du vaknade fick hjälp av skyddsänglen,
Har själv varit med om detta också, Min förra katt curre hjälpte mej när han levde.
Var i min stuga och han gav sig inte han skulle ut eller hem bort därifrån, Höll på som bara den sprang jamande hade sej hela natten. Tillslut var jag så  sur och arg så jag bestämde mej att åka hem till lägenheten,

Tur de för nästa gång såg jag att kylen var avstängd gick inte alls,. Proppen hade gått, Tittar bakom kylen då ser jag att där är helt svart på vägen. På golvet ett hål. Bakom kylen på sådan motor eller vad det heter. Den hade smält lite.
Jag tackade curre och mina  guider för att dom fick bort mej därifrån. Annars hade jag inte varit här nu.

Lynxx
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0 - Oh! Oh! Lucky you!

Jomenvisst! Skyddsänglar (& brandvarnare) - de e allt som behövs! Flört

Fråga denna killen Förvånad

/L

Jane-Lyzell
0

shitGlad

Jane-Lyzell
0

26 en skydds katt:-)))Glad

[GunillaR]
0

# 27 - Det där skulle jag vilja kalla mirakel!

[GunillaR]
0

Jane, har ni gått över alla elektriska grejor nu så att det inte finns något annat som kan ge överslag?

Jane-Lyzell
0

31 Jo det ska vara ok nu - tack för din omtankeKyss

[GunillaR]
0

Jo, jag tänkte att detta kunde ju vara ett varsel om att verkligen se till så att allting fungerar. Glad

TantAlma
0

Gud vilken tur att de fick dig att reagera trots allt det är inte det lättaste när man helst ville somna om. Du har bra hjälp som tur är. Oskyldig

/Alma

Jane-Lyzell
0

33 tackKyss

34 Ja vist har jagGlad