Det går trögt nu...
Jag har jobbat ganska mycket med mig själv sista månaden, försökt rensa bort gammalt skräp, tappat kontakten lite med mitt inre. Inte mediterat eller skickat så mycket healing heller för den delen. Varit alldeles för trött med det som pågår inuti som inte har med det mediala att göra.
Nu börjar jag komma i fas med mig själv igen och vill ta vid där jag slutade. Bad min guide komma och hälsa på mig, visa mig att han var närvarande efter som det varit så otroligt "tyst" runt omkring mig under den här perioden… Inte ett knyst, inte en känning fick jag
. Kände mig lite ledsen och nedstämd över att han inte fanns där och "knackade" på mig.
Inte överger väl en huvudguide någon? Kan det vara att jag inte är så ifas som jag själv tror? Just nu skulle jag behöva lite andlig inspiration..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Elpida, jag känner igen mig i det du beskriver!
Förra året gick det mediala som en dans och jag kände jag verkligen var på G och jag fick mitt efterlängtade träningskort innan julen 2010.
Detta året har inte varit lika lysande :-( Det känns trögt och inget flyt.
Det har varit mycket sorg och tråkigheter så kanske det påverkar mig.
Jag kan inte tänka mig att våra guider skulle svika oss!! Det är nog våra egna sinnen som inte är i balans, vill jag i varje fall tro 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

#1 Ja så är det nog Kerstina. Satte mig iaf och skickade lite healing nyss och det kändes så härligt och starkt! Jag märker nu hur otroligt mycket jag saknat det!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Elpidia inte försvinner våra vänner - men man måste också underhålla det - om du dedikerar dig igenoch tonar in på dina ande vänner så ska du se du kommer känna mer:-) - du skickade ju healing - som du kände - det hadde inte funkat om inte dina vänner varit där
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"