Mammas aura!
Satt nyss och åt lite mat, och innan dess hade jag surfat lite här på sajten och läst om auror och hur man kunde se dem. Tror att jag såg något vitt - genomskinligt runt mammas vänstra arm. Cirka 1 cm stor. Sen försvann den när hon undrade vad jag höll på med. x)
Kan det vara en aura?
Såg även på en dansshow i fredags när en uttryckte sig som en arg dansös, och då fick en vit/svart genomskinlig skugga runt sig. Ändå var detta i mörker.
Det är svårt att säga vad det var du såg men det är bara att öva på, är det delar av Auran så kommer du såsmåningom se mer av den
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Det låter som början till aura seende- lycka till!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#0 När jag började att träna på att se auran så bad jag någon sitta vid en ljus(eller mörk) vägg. Sedan tonade jag in, men tittade liksom brevid personen, inte rakt på.Till att börja med så såg jag en vit eller genomskinlig aura, senare med tränig kunde jag se färger på auran.
Jag kunde be personen som satt att tänka på negatiav eller positiva saker och jag kunde då se auran ändra färg.
Numera ser jag auran på t.ex någon som håller föredrag…ibland har auran en gul färg som står för glädje och kreativitet. Ibland är den blå som står för kommunikation.
Vit aura, som du troligen såg står för något positivt, för flöde och andlighet 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Undrar om de är vad jag har sett xD nånting ljust några cm runtom en person, men bara precis där ja tittar bredvid….ngn vit nyans, och lite ljusgult…Oo
Men jag säger bara: Keep on moving, and keep on practising :)
4 ha ha ha , precis

Härligt - bara fortsätt öva. Själv är jag oxå i stadiet där jag ser den "genomskinliga" auran - energifältet. Men…. så har jag varit ruskigt dålig på att öva senaste månaderna…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
6 ja men så ska det vara med övandet - ibland kommer livet emellan:-)))

#7 Ja det är väl så
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus