Muller i skyn!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En till mer en jag har hört dessa ljud så- AHA vi kanske hör överljudvibbartioner då 
Men mycket märkligt är det - Jag Jobbade i smedjebacken hela helgen och la märke till det där först - tänkte shit är det undergången nu då, för det lät så märkligt!(det var samma natt som domedags gubben sagt det skulle rasa)Tänkte typiskt att man inte är hemma då jorden skulle trilla av pinn - ja ja shit happens, tänkte jag
och somna så småning om!
Natten efter lika dant! Försökte lokalisera ljudet - men nej!
Kommer hem sitter sent på internett - när jag hadde problem komma ut innan - så vid 1, 1,30 någon gång får jag höra exakt samma ljud……. som i smedjebacken (7 -8 mil emellan)
Det påminner om en brummande surrande dovt ljud som en flygflotilj…… mycket märkligt, man undrar vad som är på g - eller kan det vara ljudvibbrationer ifrån alla jordbävningar som sker!????
Ha ha ha eller vist skulle det kunna vara en flotilj med UFO - kanske bäst sätta på en kanna GEVALIA! Eller kanske det är Ängla skaran
Är det fler en jag som upplevt detta sista tiden?
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag uppfattade samma sak sent i torsdagskväll/förnatt. Det lät som om flygplan flög över samhället, tyckte det var mycket konstig tidpunkt att vara ute och flyga på. Vi ligger inte heller vid någon flyglinje och det är väl inte vanligaste tidpunkten att träna flyg på. Mycket märkligt.. och varken maken (som fortfarande var vaken) eller min reskamrat hörde något…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
fick tipps om dessa ljud på Youtube - här är ljudet jag hört!- skeeriiiii
Det är HAARP Jane!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ha! Det har jag också hört! Var helt säker på att nåt skulle komma åkandes på låg höjd över hustaken, så att jag kunde se. Men det dök aldrig upp något.
Däremot kunde jag höra hur den bytte riktning ett par gånger.
Ropade på min kille, men han visste inte heller vad det var.
Jisses, märkligt ljud. Själv hör jag bara en långtradare stå på tomgång…då jag har bihålebesvär hehehe…
Var tvungen att googla på Haarp…Kanske är nåt med det? Men, näää…skumt och lite läskigt
3 Vad är Haarp!? Christine!
Muller dunder i Universum….
Hörde jag med. Fast jag kommer inte i håg vilken dag..
O min tanke var att det var Tor O Oden. Dom kan ju få till ljud o ljusfenomen..Så man kan bli Rädd…
""Så tänkte jag o sov vidare..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag hade en video på själva maskinen som Nasa placerat i Kanada, sedan ska det ju finnas fler runtom i världen, t.ex i sovjet. Den var så enorm så skogen såg ut som en litet streck i vänstra kanten.
Dumt nog så sparade jag den inte efter att jag sett den, och nu kan jag inte hitta den igen, kanske är den borttagen som de brukar göra när de inte vill att folk ska veta.
Den gjorde precis det ljudet och jag antar att den gör muller både ovan och inuti jorden då den går ner långt under. Jag uppfattade inte vad killen sade som stod där, för mullrets skull, men jag såg jättestora moln som kom ut ur den sedan regnade det. Jag ska fortsätta leta.
Han talade om hur långt ljudet hördes men jag kan inte komma ihåg men väldigt väldigt långt.
#8 Blev fel.. här är den!
Det ljudet hörde jag & pojkvännen också
*Kärlek & lycka*
Tack Christine- ruggigt
Ja, ruggigt är ordet
har kollat nu och det var intressant att se på.
Ja, vad gör de med moder jord och med oss?
Det verkar som att de vill ta kål på oss.
Cristine…det har vi väl vetat sedan länge eller
men det intressanta är ju att se det visas för oss för media visar det inte men vi känner det inom oss. Så tack för du synliggör det hele…
Ja du vet att jag tjatade om dessa ränder redan i våras
Ja fy så skrämmande!
#18 Jo, det minns jag Cristine!
Kanske det var ngt liknande som orsakade dessa massnedfall av fåglar i våras?
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=4275269
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/usa-faglar-foll-fran-himlen-igen_5846169.svd
---
Ni minns kanske åxå den "misslyckade robotuppskjutningen" över norra Norge - just där de påstår att det finns ett av dessa djävulska HAARP-intrument?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1234430/Mystery-spiral-blue-light-display-hovers-Norway.html
/L
21 Javist kan det vara det - ännu mera skrämmande då
#21 Jovisst… det finns samband.
#22 Så sant.
En väldigt upprörd man.
Oj då
Jag tror att vi inte ska skratta åt att det kan vara UFOn. Det finns stora moderskepp som är osynliga som ligger och spanar på oss hela tiden och dom sägs avge ett liknande ljud när dom ligger väldigt nära.
Jag känner en som stod och tittade upp i himlen en stjärnklar kväll och hon sa att det såg ut som om nåt skymde en stor del av stjärnorna och att detta osynliga rörde sakta på sig över himlen. Dock vet jag inte om hon hörde nåt ljud. Jag ska se om jag kan få tag i en henne och fråga om det!!
Dessutom är också UFOn och utomjordingarna en del av den andliga helheten också och är fullt verkliga, både som levande och som andeväsen och bör tas på allvar tycker jag!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
25 Ja man vet aldrig:-))

Värmland"

ja, ghost o med tanke på allt så måste jorden vara obetydlig. Så i slutänden är vi tekniskt sätt utomjordingar allihoppa. Tänk vad spännande o skrämmande det skulle vara med en eller flera andra civilisationer!
;)
Alis volat propriis 
Men herregud säger som yamher - vi lever på planeten jorden som dinglar runt i rymden - vad är vi då
Yamher - Skulle vara? rättare sagt är ju att det är så. Det finns tusentals civilisationer där ute
Ni som är medium eller bra på att kanalisera….prova nån gång och söka efter en utomjording att kommunicera med!!
Värmland"

jag menade som fick kontakt med oss IRL. Att VI som civilisation gemensamt är redo att ta steget.
Det sägs att det finns runt 5-6 tusen planeter bebodda, i alla stadier i utvecklingen som tillhör vår "himmelrike". Bortom det finns det x antal "himmelriken". O gud vet hur många fler planeter.
De äldste ska vara så one-of-a-kind att de inte ens lyder under "himlen" längre. Att de följer sina egna lagar, sitt egna "kretslopp". Att de inte längre ens har själar så som resten av civilisationerna. och gåvor o kunnande som inte ens går att mäta av de skickligaste i himlen.(snappat upp det under samtal på andra sidan, när man har varit där på besök)
I vårt solsystem sägs det finnas fem planeter med liv. 4 bebodda med själar den femte ska snart få sina första själar.
Vi ska vara i utvecklingen som en tonåring. Och det e märks, på många sätt.
Alis volat propriis 
31 oj , det blev överkurs för mig - vart har du fått denna infon ifrån
?

jag lyssnar, lär mig o ifrågasätter när jag pratar med dem på andra sidan. Och jag söker information hos dem som kan något i ämnet :) Framför allt inte bara mänskliga teorier. Det gäller att ha ögonen öppna så finns det mer fakta om hela alltet precis framför näsan på oss om man bara är villig att se.
;)
och då har jag inte nöjt mig med att fråga avlidna släktingar utan träffat dem som sakt vet något om ämnet. Hur spännande som helst!!
Alis volat propriis 
33 ja jätte spännande - men vem vad har du fått informationen ifrån?
Både skrämmande, spännande OCH rolig tråd :))

delar av detta, stora delar av just detta faktiskt från min mentor :) en mellan chef i hierkin
Alis volat propriis 
36 menar du då din ande mentor? alltså en ande person direkt igenom dig själv?

svårt att beskriva exakt vem han är, kalla han "Alfa" om du vill. Han är väldigt tydlig för mig (och valt att ta del o följa mig när jag inte haft någon bra nog, eller som har klarat mitt ifrågasättande), annars för enkelhetens skulle byter min man o han plats i min makes kropp, så e konversationen enklare o mindre fysiskt krävande. Men jag har ju naturligtvis pratat med betydligt fler där uppe.
Han ansvarar o brinner för ett antal sakfrågor som rör oss människor, och har varit synlig och med vår utveckling här på jorden. Enligt rykten skulle han ha varit med vid de tio budorden, men det har jag inga bevis för.
Han har gett mig tillräckliga bevis på att inte tvivla hans identitet, även om jag är kritisk av olika skäl till hans ord ibland, som i slutänden visat sig stämma.
Jag kan inte säga heller att han kommer att bevisa sin existens, för gud ska veta att de gör de bara om de själva vill, men känn dig fri o söka själv om du upplever att jag far med osanningar ;)
Annars har min skyddsängel mikael hjälpt mig med en del frågor.
O kanske det mest viktiga, att det vi upplever, jag o min make, om inte bara för varandra kan bekräfta det vi upplever, utan också vad andra säger sig ha uppleft.
Alis volat propriis 
38 alltså en andeperson som antar jag då igenom trans tillstånd, eller? förmedlar sig igenom din man?
Har jag förstått det rätt då?
i sista stycket menar du då att ni har , andra som kommer till er så ni får bekräftelser
fattar inte riktigt hur du menar? och vilka andra är det? t ex bara?

jag mött på andra medium, eller mediala med samma erfarenheter. Både här inne, på andra siter eller ute i verkligheten. Jag kan förstå om det är viktigt för dig att veta om ett namn men var sak har sin tid ;)
nej, det är inte trans. Min man går ur sin kropp, min mentor eller min skyddsängel kommer ner i hans och äger den fullständigt. Det finns inget av min makes medvetande kvar, så han vet inget om det som sker här utan han är bara medveten om det som sker på andra sidan (där han är under tiden). Det tar mindre än minut, beror bara på hur trött kroppen är, att skifta. Ungefär en timme brukar vi hålla på. Det finns inget "andligt" över min mentor. Du måste börja förstå att de är lika existerande som oss. Det är upplevelsen av dem hos oss som gör dem "andliga".
Alis volat propriis 
Yamher…Detta blev mycket för mig..Förstår att det är svårt för dig o skriva ner så även jag förstår hur du-ni menar..
Men!!!!varför tar Ängen över din Mans Kropp???
Kan du inte Filma så vi kan få se???
Jag är lite trög i bland..
_Lena.
_

han är ingen ängel, ja han kan ta över min makes kropp fullständigt, som det vore hans egna kropp. Men aldrig ta väck banden som binder kroppen till kroppens rättfulleägare. Men tillräckligt för att min man inte har någon som helst kontroll över sin kropp, eller minnen i kroppen. Inte heller minns han vad som har skett i hans kropp. Exp Så om han sitter ner när han lämnar kroppen kan han bli paff att han ligger när han kommer tillbaka (om han inte har hunnit att se att kroppen ligger ner).
Det syns inte direkt med ögat att det är någon annan (med det "mediala" ögat kan man ana att det är någon annan, vingar syns tex), bytet tar så lång tid som ett andetag i regel. Oftast sitter de mer med rak rygg än vad min make själv gör i soffan. Om den som kommer ner är ovan att vara i en mänskligkropp så blir rörelserna oerhört stela o robotliknande, de får "lära" sig att kontrollera o "befalla" kroppen. Som att lyfta en arm eller att prata.
Har de humor (vilket de ofta har o bjuder på) så kan jag tycka att det ser ganska komiskt ut.
och tillfrågan om varför? Tja, varför vill man träffa någon? I det här fallet lär min mentor mig om mina gåvor, visar mig saker eller så samtalar vi om allt mellan himmel o jord beroende på vad jag vill förstå, är nyfiken på, ifrågasätter osv.
Alis volat propriis 
Yamher..Tack för att du gjorde ett försök o förklara.Nu förstår jag änumindre…""Men"" Det är inte meningen att jag skall förstå..
Tack Lena.

:) synd för jag kan inte göra det så mycket enklare. Om tid finns, o jag vill träffa honom o det är okej för min man så brukar jag jobba med min mentor :) Jag finner det här sättet det lättaste för mig, för då riskerar jag inte att missa något eller missförstå något. Man läser av den man pratar med på kroppspråket också, o sättet att prata vilket också underlättar samtalet. Inga bilder eller liknande att tolka. Det tar inte lika mycket på krafterna när man inte heller behöver att vara "medial" på helspänd, utan bara kan samtala som vilka två personer som helst IRL.
Alis volat propriis 
40 - det är djuptrans du beskrirver
Nu blev det genst intresantare och mer begripligt - tack för din förklaring - innom spiritualismen är dett a djuprtans om allt du säger stämmer
Intresant - hoppas du spelar in eller skriver ned vad som kommer igenom din man?
Hur länge har ni gjort detta i år? och hur ofta? sitter ni regelbundet ?
Mitt råd blir lär mer om djuptrans och vad de är och hur man bör tolka det som kommer igenom - då det alltid är färgat av mediumet(din man) sinne och trosföreställningar!- så att ta informationen som kommer med en nypa salt är bra- så du inte ser det som ultimata sanningar!
Ifrågasätt informationen som kommer - undersök den och ställ nya frågor nästa tillfälle!
Lycka till!

Det är inte trans eftersom min make absolut inte är kvar i kroppen och oavsett kroppen reagerar inte fysiskt på det. Dvs att den som kommer ner skulle kunna springa ett maraton. Det skiljer från ert trans och att faktiskt lämna över all kontroll. Min man kan inte göra något eller är ens närvarande utan befinner sig med hela sin själ på andra sidan.
Jag har läst o vet vad ni definierar trans men detta är något helt annat.
Alis volat propriis 
47 Nej, det är trans - en annan entitet eller personlighet ges plats helt o fullt i djuptrans - din man blir då en helt annan personlighet i alt - till omed utseendet kan förändras och kroppshållning , språk o tal -ögonfärg etc….

Hjärtslagen saktar ner
En djup och sakta andning
Inga snabba ögonrörelser, s.k. REM (Rapid Eye Movement).
Kroppstemperaturen sjunker
En starkt reducerad reaktion på beröring och smärta
Vad betyder det att bli kontrollerad av andevärlden? För det första betyder det INTE att mediumet, på något vis, blir besatt av andens personlighet. Ej heller betyder det att mediumet lämnar sin kropp och anden går in i den. Mediumistisk kontroll betyder delandet av de mentala och fysiska energierna mellan mediumet och andevärldens kommunikatör eller operatör. Kontroll betyder ett telepatiskt band eller överenskommelse mellan de två. Hur starkt deras band är avgör graden av kontroll. Kontroll kan variera allt ifrån inspirerade tankar, till medveten kontroll, till lätt trans, till djup trans, till mycket djup trans. Det beror helt på arbetet som ska göras och att mentala och fysiska energier finns att tillgå för den andliga kommunikatören eller operatören.
så står det om djup trans och trans. O det som händer med kroppen stämmer inte eller något annat jag tog med, eller som ingår under trans
Just För det första betyder det INTE att mediumet, på något vis, blir besatt av andens personlighet. Ej heller betyder det att mediumet lämnar sin kropp och anden går in i den" Stämmer inte i det här fallet eftersom han helt enkelt inte är kvar o lämnar kroppen fullständigt. Jag kallar det inte besatt heller men de byter plats helt enkelt.
Varför jag envisas? Jag kan inte bevisa för just nu hur det fungerar. Jag själv kan bara göra trans så jag vet hur den biten fungerar. Jag har fortfarande mitt medvetande kvar o kan när helst jag vill ta "makt" eller "kontroll" över min kropp, eller släppa o bara finnas där. Minnet kan svikta vad som sägs o görs men jag är med.
Jag förstår om ni tvivlar eller missförstår mig men ni skulle förstå om ni såg det.
Alis volat propriis 
49 var har du hittat denna skrift???
Det är djuptrans din man går in i och det är att inte minnas ett skvatt vad som hänt under tiden man varit borta - som din man kan man ha egna upplevelser på annan plats under tiden!
Hjärtslagen saktar ner
En djup och sakta andning
Inga snabba ögonrörelser, s.k. REM (Rapid Eye Movement).
Kroppstemperaturen sjunker
En starkt reducerad reaktion på beröring och smärta
Detta är endast förändrat medvetande tillstånd och det som sker innan en ande vän tar mediumet i kontroll i djuptrans.
Sen blir mediumet anden i alla avseenden, hjärtslag , puls, kropstemp . du blir vaken fast med en annans medvetande!

Jag missade ditt svar #46
jag ifrågasätter det mesta. Det är en ovana jag har.
Jag vet att du har missförstått mig en aning Jane, och jag vet att det kan få mig att framstå som naiv, nybörjare o okunning det jag har skrivit. Men underskatta inte alla du möter Jane. Allting är inte alltid som det verkar.
För mig handlar det inte om att möta någon där snarare än för min egen bekvämlighet. Jag har redan egna gåvor tillräckligt starka att klara mig fullständigt bra på egen hand och dessutom har jag styrkan av att vi kan vara två. poängen är, om jag nu måste skriva något över huvudtaget, att de som jag väljer att prata med känner jag sedan långt innan, det handlar inte det minsta om att prova på. eller att bara svälja.
Alla drivs vi av något, och det som driver mig är att jag är en sökare på alla sätt och vis. jag bjuder inte ner någon för att tala om svaren för mig utan för att jag ska ha något att söka om, att utvärdera och diskutera. Det e inte för mig att sitta o lyssna. en hel del handlar också om rent familjära skäl, för att vi faktiskt har offantligt kul tillsammans, vi som umgås.
Men tråden här handlar inte om missförstådda tekniker och vem som gör så eller tänker så. jag vet att du Jane försöker "lära" mig något som en god lärarinna du är men trådens ämne är intressant o jag vill gärna att tråden fortsätter handla om det här i a f.
Alis volat propriis 
52 ja vi kom ifrån ämnet lite
men läs det jag skrivit - jag vill inte få dig att framstå som nybörjare då har du missuppfattat mig totalt!
Att jag verkar i min lärar roll ja i mångt o mycket då det är mitt arbete som medium och medial och den biten jag delar med mig av här inne!
Jag underskattar ingen - men däremot ifrågasätter jag många och mycket i dagens mish mash i medialt och andlighet!
Har föresten inte hört ljudet nu på några dagar - vi får väll se i morgon då den 28 som alla mayaner talar om! och calleman anhängare!

jag hörde faktiskt konstiga ljud i början av veckan, men jag har sökt någon naturlig förklaring. Jag bor visserligen nära en flygfotilj men jag är van vid deras ljud. detta saknade metalliskt eller motor "brum". bara dovt, i korta sekvenser om 2-3 st åt gången.
Varje gång jag försökte lokalisera det så försvann det.
Ikväll fick jag bekräftat att det var övernaturligt.
ps, det var inte du utan vad jag själv skrev som fick mig att kunna framstå som en novis. Hade du varit här hade jag kunnat visat dig skillnaden :)
Alis volat propriis 
Kanske det har med energihöjningen att göra? Det är ju energiurladdningar och jorden kanske "laddar upp sig" (
) eller "laddar ur sig"
Det har ju varit många jordbävningar och vulkanutbrott också…kanske det sker något med jordens magnetsiska krafter? Jag har glömt nu vad den heter, det centrum som sitter inne i jorden och snurrar…
fåglarna reagerar ju på den, deras inre kompass styrs av den sägs det.
U R us
Jag tror mer på Haarp och flygplanens utsläpp Choklad för när jag tittat igenom mina trådar så undrar jag i en vart alla fåglar tagit vägen det fanns inga på flera veckor ocn när jag tittar efter så hade jag lagt ut en tråd med mina misstankar och foto med hela himmlen full av ränder efter planen, dagen innan.
# 56
Ja jag kommer ihåg dina inlägg om det..
jag tror inte vi får reda på vad de håller på med, egentligen
U R us

WT*….
Detta hörde jag med och först tänkte jag inte något nämnvärt om det.. bor ju vid ett flygtätt område men när ljudet inte "ebbade" ut som det brukar börjad jag fundera + att jag har en spegelvägg som vibrerar. Tog ju en stund innan det lungnade ned sig,
Var det inte förra året vid denna tiden dom körde en test på Haarp (stod i tidningarna) *funderar* Minns du Christine? eller var det ännu ett år innan??? 
Jag har för mej det var förra året. Från början verkade det som att det var bara jag som såg och hörde..ingen var särskilt intresserad.
Hörde det i natt igen
Här var det länge sedan
Märkligt är det!
Det är tydligen väldigt många som hör väldigt märkliga ljud och ser märkliga sken på himlen nu i dagarna. Jag råkade hamna på en sida inne på facebook där ett känt medium berättar om en upplevelse häromnatten då hon och hennes man vaknade av ett ljud och såg ljussken över himlen.
Så det är tydligen något på gång, om det nu är HAARP som skickar ut signaler eller om det är någonting annat.
Enligt en vän till mig så kan man se olika färger på himlen strax innan en jordbävning bryter ut. Han har till och med skickat några bildbevis.
Detta med HAARP är verkligen ruggigt. Vem sjutton är "de" som håller på, och varför?
Har aldrig hört något märkligt ljud, men håller med om att HAARP verkar stört… Förstår inte heller riktigt vad det är dom säger att dom sysslar med… ändra/kontrollera vädret? Vad tror dom att dom är, några slags gudar?
Känner lite samma sak med CERN, där dom håller på med mörk materia och sånt, hur pass säkert är det egentligen?
>Haarp
*
#66 Ojoj, tack för du lägger in dessa klipp Cristine.
Ja fler o fler hör dessa ljud, märkligt!
Södra Sverige
Nu blir ni väl sura på mig..men det låter som vanliga bilar och lastbilar..men "blåsljudet" är märkligt..
jag tror inte att rymdresare hörs eller syns på det viset som man tänker sig…
de kan vara osynliga och har inget behov att synas.
Jag tror inte att de reser i samma rumtid som som vi är i.
Man behöver komma in en annan energinivå för att "gå ombord" ..tvärtom då man ..jaha..nu försvann det.

I Norge finns det ju ljussken som leker på himlen…undrar vad det kan vara?
(om detta nu är besökare från andra andra universum)
U R us
#67 Var så god!
Det är maskinerna som hörs Choklad inte rymdskepp.
70 det jag har hört låter som en flygflottilj - det är bara det att det aldrig slutar håller på i evigheter,,,, så….???
Det ljud som hörs ganska lågt fram i videon i #69 är inget flygplan eller något annat normalt ljud.
Jag har själv hört detta ljud en kväll för ca en vecka sedan då jag skulle öppna balkongen för att vädra, ungefär vid midnatt. Det ljud som jag hörde då är precis som de låter i videon fast mycket mera skrämmande i verkligheten. Ljudet varade ungefär i 15-20 sekunder sen blev det helt tyst.
Jag brukar aldrig vara mörkrädd men det där skakade till mig ordentligt!
Så här låter planeterna:
Symphonies of the Planets 2 - NASA Voyager Recordings - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=UAPNfKADA7Y&feature=related
----
Så här ser vår egen ut, sedd från rymdstationen.
Earth | Time Lapse View from Space, Fly Over | NASA, ISS on Vimeo
/L
Vilka härliga ljud! Tänk att det är evighetens ljud…sådär (tror jag)låter det då ljudet skapar liv. Eller en del av de ljuden, skulle vilja kunna ursklija vilka
och tänk allt ljus som samarbetar med ljudet och hela tiden skapar liv 
De ljuden kan ju meditera till
U R us
# 75 - Jag upplevde exakt samma sak, att detta vill jag meditera till. Ska faktiskt göra detta ikväll innan jag går och lägger mig.
# 76
Du får gärna tala om hur det gick..
U R us