Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 875 ggr
chik
2

20/11..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja ni-du som läser""2

jag vill bara önska dig en härlig dag.

O vet du!! Du kan styra den lite själv. så den blir så bra det går..

Själv så är jag bra på o inte göra något"""

Nu!!När jag sitter här så tittar solen frma. Härligt.

Så En bra dag till dig där ute…

DU!!!testa inte denna….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Allamej
0

Hur kan man styra en dag så att den blir bra när jag förlorade min farbror i sömnen igår natt?….

56 år gammal

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Elpida
1

God morgon! Grå väder ute o blött, vintern känns avlägsen.. Beklagar bortgången av din farbror Allamej! Jag ska packa lite o lägga ut lite möbler till försäljning innan det är dags för Zumba i eftermiddag. Hoppas ni får en vilosam söndag

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

FrökenFrisk
2

Go Morgon chik och Allamej och de andra som kommer senare!

Tycker det var bra att chik påminner oss att vi kan påverka våran dag utifrån våra olika förutsättningar!

Däremot döden kommer alltid plötslig! Får en att stanna upp, tänka efter och landa. Jag beklagar din sorg Allmej! ❤

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

chik
0

ja du..Det var ju inte bra..

O du skall veta att jag kan sätta mig in i hur du mår.

Efter som Min son mina barns storebror. Dog i Sömnen.O obduktionen visar på ingenting..Det var hårt…29 år gammal var han…

Men! Men!. i det stora fick han en bra död..Jag är ju Ego"" Om jag vill att någon skall ligga o skrika i flera månader. Så jag kan säga att det var ju bra att H-n fick lämna.

För döden är något som ingen slipper undan..

Men jag har full förståelse för att du känner att du inte kan ta till dig mitt heja rop…

Utan din sorg får ta sig utryck så som passar dig..

Lena.

Gå gjärna in på mitt nicknamn o titta.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[skymningsaga]
1

Oh kände som värme när jag läste godmorgon inlägget. Du får ha en trevlig dag chik. Goddagens hälsar jag alle di andre.