Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 455 ggr
Elpida
0

Torsdag 17 nov

God förmiddag!

Vaknade på ett uselt humör idag, irriterad som bara den. Det tog en bilresa (med en del …rop.. på andra bilisters bilkörning…Oskyldig) och en kopp kaffe innan jag kunde klura ut varför jag var så arg. Jag har inget minne av att jag drömt inatt, var helt slut redan kl. 20, och har sovit tungt. Ändå vet jag ju att det där lilla tankefröet som kom igår kväll har bearbetats i natt. Visst är det fantastiskt hur vår hjärna fungerar. Innerst inne har jag ju fattat ett beslut om vad jag tycker om en sak och nu har nattens sömn talat om för mig att om saken tycker jag… inte!! Det gäller bara att lyssna lite innåt och vips så mår jag mycket bättre. Jag har fattat ett beslut och nu kan jag agera utifrån det! Glad

Ikväll ska jag gå på bio med bästa väninnan och min tonåring, vi ska bli riktigt tjejiga och gå på Breaking Dawn, se lite lööööövFlört.

Ha det riktigt gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

chik
1

Elpida o ni andra som läser..Fin dag till er..

Elpida!!Vist är det irriterande när man vaknar Grinig""..Men som du säger ,så har du en liten tanke vad din Hjärna har jobbat med…Trevlig kväll till er..

nu har jag precis kommit in från en promis med hunden o Grannen..Vi här på kullen har ju drabbas av sjukdom både här o där.O man bearbetar ju sina byken lite olika..jag""Med min sjuka humor, o Grannen genom Tårar..

ja grå väder har vi, Men jag njuter lika bra i det..

Så fin dag till er där ute i eter..

O !!!!!!!Tänk på att vi är Sååå olika…Men vi är ändå lika…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
0

Elpidia ha ha ha skrattar gott åt ditt inläggSkrattande, då jag kan känna igen mig själv i det med bilkörandet!

Ett tag i mitt liv då jag var "Vanlig" arbetare  körde jag budbil och kunde bli så förbannad på hur de körde, riktigt arg- tills jag insåg den enda jag skadade var mig självFlört sen blev jag mera snäll och släppte fram alla buskörare(stockholmstrafiken) och se man fick ibland en o annat leende och tack!

hoppas resten av din dag blir bättreOskyldig

själv ska jag snart ha min fysiska cirkel- och hoppas min syster kanske kommer igenom - då det idag är 3 år sedan hon gick överGråter

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"