Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: urkraft
Läst 1188 ggr
Vargflickan
1

"Från Sverige till himlen"

God afton mediala och icke-mediala människor. Har sett att intresset för urkraft och besläktade ämnen tyckts öka lite på sajten, så jag vill tipsa om ett program och slänger därför in tråden i Urkraft.

Det är programet "Från Sverige till Himlen". En serie där programledaren varje vecka följer olika människor och studerar deras tro och livssyn. I det här avsnittet följer hon en kvinna som kallar sig för häxa. Jag kan även rekomendera tidigare avsnitt (om de går att hitta någonstans) där hon bland annat följt en shaman, mormon, santeria-anhängare med mera.

Vissa delar kan jag relatera till helhjärtat, medan jag till något annat ställde mig väldigt skeptisk. Skriv gärna vad ni tyckte kanske vi hittar något att diskutera :)

Mycket nöje!

http://svtplay.se/v/2587332/fran_sverige_till_himlen/del_1_av_8?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2596359/sb,p152225,1,f,-1

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Jane-Lyzell
1

Jag såg detta - intresantGlad och kul när det betraktas öppet för vad alla tror på- det vore något för allaFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Vargflickan
1

Ja det är då något att lära Skrattande All kunskap är bra, och att förstå andra religioner och livsåskådningar, även om man verkligen inte tror på dem själva är bara nyttigt anser jag!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Elpida
0

Ska se om jag kan kolla ikvällSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Lady-Oona]
1

Margitta är en gammal vän till mig och jag har kännt henne sedan 1987. Jag tycker att det är suveränt att det visas sådana här program absolut, även om jag har en del personliga synpukter på vissa innehåll…men varför ta upp dom när annat var så bra.

Jag tror också att det är viktigt att visa vad som pågår inom tro och filosofi över vår jord så att vi blir av med en massa konstiga fördommar mm…

Fler sådana program!

chik
0

Har set Rasta o Häx programmen..

Detta gick ju förra året o då såg jag mera.Nu fortsätning.

Intressant o se hur andra lever o tänker i sin tro..

har lite svårt för o få igång Tv-Play..

*Men ett sevärt program..

""ERRO Guru Meditation"" varför står det så?När jag sänder i väg?

Lena.P är jag i verkliga livet.