Hur gör jag??
Nu börjar det bli riktigt tråkigt!! Ganska ofta får jag besök. Senast igår satt jag på jobbet och plötsligt får jag ett jättepåslag i kronchakrat, nästan så det värker, jag känner hur det pirrar i ena sidan av kroppen, jag får "spindelnätet" i ansiktet - men jag kan INTE känna av vem det är! Det är sååå frustrerande.
Ofta när jag kör bil får jag oxå sällskap, jag tar förgivet att det är min guide men det behöver det ju inte alltid vara.
Jag skulle så gärna vilja komma vidare, kunna öppna upp och känna in. Det är ju lite svårt just på jobbet ibland där det alltid inte är så tyst oc lugnt - men ändå! Hur gör jag för att komma vidare? Jag vill ju så oerhört gärna kunna kommunicera med mina besökare!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
hinner inte svara så fördjupande nu - men säg till dem komma tillbaks på betsämt tid , när du kan t ex på tisd kl 19.00-20.00 då kan ni komma så ska vi se vad jag kan göra……….
använd då gärna inspirerad skrift för att se vad de vill om du inte ser clairvoyant eller hör!
Lycka till!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hur går det för dig Elpida?
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Lite så kan jag känna i dessa dagar Elpida, vem är det…jag sitter på jobbet….mekanisk ställning framför datorn du vet….fullt med spindelnät all over o allt annat….en del har jag koll på medans en del har jag ingen koll på…men vet du vad jag gör då……detta universum styrs grundligen av kärlek….det känner jag inom mig och det har hjälpt mig genom livet att tänka så…hur det nu än ser ut i världen….jo jag gör såhär att när jag inte känner igen så tänker jag snabbt…..-Kommer du i kärlek så är det ok!!!….men annars så vet du universums lagar! Det fungerar fint hitintills….jag e inte på hispan ännu
..

Det är lite så jag oxå tänkt OG
.
Annars går det väl.. varken framåt eller bakåt. Det har varit lugnt ett tag men började igår igen. Nyfiken som jag är ger jag ju inte upp!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus