Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: vägledning
Läst 880 ggr
maribell
1

positiv energi??

Jag undrar om man kan ha en ande i sin omgivning och i närheten av sig, så att man  blir trött och, att anden tar (suger) energi och glädje av dig, så att du måste flytta till slut. Eller kan en ande finnas runt dig och ta din energi oavsett var du bor??

Där jag bor nu, är det tomt även om jag försöker att möblera och jag drömmer aldrig, så därför tror jag att det är någon eller något här.. undrar om någon kan känna in om det är så. Har hört att jag har någon runt mig som sätter käppar i hjulet för mig hela tiden (kanske en levane ande) eller vad????Gråter

Hur gör jag för att få bort negativitet runt mig förutom att försöka att tänka positivt hela tiden.Obestämd

Jane-Lyzell
1

Skratta o var gladSkrattande bästa sättet!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

maribell
1

Tack för svaret. Jag tror att du har rätt, har bara så svårt att hitta något att skratta åt just nu. Ska börja att vara lite gladare SkrattandeFå se om det hjälper !!!

Jane-Lyzell
1

2 titta på roliga filmer:-)))Skrattande

FrökenFrisk
2

Jag tror också att det handlar om att bestäma sig! Från och med idag så ska INGEN eller INGET få mig ur balans. Jag ska sprida glädje runt mig för att på så sätt få glädje runt mig.

Goda energier flödar bäst genom att börja leverera till andra och inte sig själv i första hand.

All glädje och lycka till dig! ❤

═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════

JereMina
0

Bra skrivet FrökenFrisk Flört

maribell
1

TACK för era svar!!!!

Jag behöver påminnelser hela tiden för att komma ihåg att världen är som en spegel, och att jag måste le först för att få leende tillbaks…

Inte fokusera på det negativa hela tiden och inte känna efter för mycket hur jag  mår, och välja bort människor som hela tiden försöker att ta bort min balans. Dock lite svårt när det är släkt….. men jag tänker fortsätta att försöka…

Glad

Jane-Lyzell
1

6 Bra svar - jag tror på dig att du finner ut dettaSkrattande

kraft o mod till dig!

kram Jane

maribell
0

TACK för stödet, det känns underbart att få höra detta från en sån härlig medmänniska med sådan förståelse.

Du är en riktig Jord ängel.OskyldigSkrattande kram

Jane-Lyzell
0

Kyss