Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övningar
Läst 1022 ggr
Kashii
0

Hjälp mig Q___Q

Vet nu inte om jag lagt detta i rätt men isf, flytta den gärna till rätt x)

Jag tänkte låta er testa en sak, och se om ni hittar saken. För de gör definitivt inte jag.

Jag fick en hudlotion i present, rosa tub. Det är Marc Jacobs DAISY. Jag har en oöppnad i kylen, men den som jag har öppnat hittar jag inte.

Så här har ni en megachans att testa er :)

och ja….jag behöver seriöst hjälp T____T

Marc Jacobs - DAISY

Rosa tub, andvänd

Har en till som är i kylen

Var är min öppnade? x)

[134643]
0

Hm, är inte alls duktig, och har typ aldrig rätt men.. What tha hell liksom :p

Har ni en bokhylla i vardagsrummet, alternativ ett vitt soffbord? :)

Kashii
0

inte bokhylla, men vitrinskåp x)

[134643]
0

#2 Och jag antar att du kollat där? :)

Äsch, någon duktigare får komma och hjälpa dig! xD

Rumblebee
0

Har du kollat i sovrummet? Även på golvet under möbler utifall den kan ha ramlat ned.

Naznaz
0

Leta i köket!

Kram/Naznaz

[134643]
0

Kollat på micron?

Choklad
0

jag ser en läderväska i ljusbrunt skinn med fransar nertill..i den ligger det en liten rosa burk gömd bland alla grejer i den väskan..du missar den då du känner i väskan, för den ligger bakom något annat, eller i en spricka/ vikt kant eller ett hål i väskans tyg.

U R us

Kashii
0

Tack vare er så kollade jag I lådan med två väskor, men där låg den inte så jag kollade I påsen bredvid, påse I påse och I apotekspåsen med rosa tub handkräm o en kartong näsdusch låg den :) så den låg I sovrummet x3

[134643]
0

#8 Skönt att du hittade den! :)

Kashii
0

ahhh :) speciellt eftersom den var rätt dyr och jag fick den i födelsedagspresent x) låg inte i någon väska, men däremot rejält gömd, jag hade kollat i kassen tidiger, men inte sett den XP så jag tackar speciellt Choklad :)

Choklad
0

vassegod Kashii Glad

U R us