Hur ser en aura ut?
I onsdags kväll var jag på ett info möte som handlade om olika kurser om det andliga. Vi var kanske 20 personer i lokalen, varav 3 var de ansvariga för kurserna. En dem är känd från "Det okända", en mycket varm och trevlig person.
Vi satt i en cirkel, för trevnadens skull. Stämningen var verkligen god, och det gick inte att ta miste på personernas vänliga och kärleksfulla sinnelag. Man kunde nästan ta på atmosfärens härliga stämning.
Efter en timme, trodde jag att mitt högra öga hade pajat. Bakom huvudpersonen som berättade om kursen, så såg jag en slags genomskinlig (hittar inget bättre ord) energifält. (Det finns inget passande ord ….). Jag var säker på att ögat pajat, eller att det var en slags illution.
Men effekten satt kvar i minst tio minuter. Sen såg jag samma fenomen runt tio personer till … Då började jag bli säker på att ögat inte hade spelat mig ett spratt.
Men då återstår fråga, vad sjutton var det jag såg??
Det är för mig en gåta. Jag gissade på allt från auror till olika andevarelser.
Utsträckningen på "energifältet" var lika långt, från kroppsytan räknat, åt alla håll.
Ni som är kunniga på sajten, vad tror ni?
En sak är säker, jag har aldrig varit med om detta förut …
Vänligen, och trevlig helg,
Stefan
Det var auran du såg- garanterat:-)))
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Såg du detta "runt" hela personen eller enbart bakom?om det är runt personen har du som Jane redan skrivt garanterat auran annars kan det ha vart era guiders energier eftersom ni hade en väldigt bra stämmning.
Men när allt kommer omkring har vi andra svårt att svara på vad eftersom det är du som såg detta och inte vi,gå på din magkännsla vad du känner intuitivt att det var där hittar du svaret
men det låter som en underbar upplevelse.
Fint att du fick se Auran i dess finaste prakt!
Här finns en artikel kring auran som jag puffade fram!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Igår har jag varit på en begravning - en ung kille som omkom i bilolyckan under konstiga omständigheter. Först såg jag auran kring prästen, färgen var gul liksom den som finns kring brinnande ljus, skule säga att det var omkring henne ca 30-50 cm. När man spelade video och när en av hans bästa kompisar sa fina sista orden så såg jag en figur om vänster sida om kompisen och om vänster sida om videoskärmen, en figur där jag såg endast kontur av huvudet och raka axlar. Och jag uppfattade figuren som den avlidne killens eftersom han brukade ha en jacka med raka axlar…Det var riktigt fint upplevelse och jag tackade andrvärlden för det. Så, jag tror också att du såg auran!

om du såg dem runt dem, så håller jag med fullständigt, auran!
Alis volat propriis 
Som nybörjare behöver man inte se hela auran runtomkring en levande individ så även Ni som kanske sett ett ljus kring enbart ett huvud eller kanske runt er egna hand ser delar av Auran, det är sedan att fortsätta öva och vänja ögonen vid den här typen av seende.
//Hellas
Det var nog de olika personernas auror jag såg. Jag har funderat på det hela, och det verkar sannolikt. En härlig känsla var det, och en vacker upplevelse. Jag trodde aldrig det skulle vara så lätt att se det. Men jag få ändå öva ….
Tack för era upplysningar!!
/Stefan
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

//Hellas