God dagens 20de Okt
Morrn morrn alla goa människor ute i etern.
Sitter som vanligt med en kopp kaffe och skriver godmorgon-trådar 
Idag blev det Gevalia istället för nescafe. -måste ju variera sig lite 
Vädret här i Västerås är grått och lite småblåsigt, men det är uppehåll med regn.
Ha en jättefin dag med allt vad ni nu tar er till och oavsett väder.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Woozy!
Nu blev det 2 Godmorgon hälsningar i dag.
Här har vi sol nu på morron, så det blir en skön dag.
Ha en bra dag allesammans.
Opzzz
Jag måste ha missat den andra tråden då.. Jag som kikade så noga 

Goder morgon!
Här på jobbet börjar jag alltid dagen med nescafé, tål inte automatkaffet - rena döden för magen! Det ser ut att bli en solig dag - härligt efter allt regn och rusk!
Jag föreslår att vi alla släpper in solen i våra hjärtan idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Säger goförmiddag även i denna tråden 
Bättre med 2 trådar än ingen alls.
Bra idé Elpida, med sol i våra hjärtan!
Hoppas Jane får tillbaka skrivrättigheterna så snart som möjligt.
Blir ledsen när det förekommer vuxenmobbing bland, framför allt så kallade mediala människor!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Goddagens…tittar in o önskar alla en fortsatt bra dag!
Nu hänger jag inte med…ang Jane….men får väll kika runt lite
eller kan någon berätta?
Gokväller alla gooa :-))
Skulle inte skriva här mer då jane anser att morgontrådarna bara är stressande *L* men d får stå för henne..
Jag tar bort allt inlägg med tanke på att det varken har med morgontråd eller oss andra att göra, om Du fortfarande känner att Ni inte har rett ut det missförstond som uppstod mellan er så ber jag dig vända dig direkt till Jane.
För övrigt gällande morgontråd:
Du glömde bort att nämna att Du själv talade om att du aldrig mer skulle starta en morgontråd varvid jane egentligen bara svarar att hon tycker de är stressande. //Sajtvärd
Go kväll alla underbara själar :-)))
Jag har en liten fråga?
Vem är d som kletat till resten av mitt inlägg här i går..?
Mitt slutade iaf med..
men d får stå för henne..
Resten har inte jag skrivit..fick även ett pm i dag av kerstina som undrade vems pm jag hade kopierat
Jag fattar ingenting,men jag tror vi redde ut detta trots allt..Hon skrev att hon fick för sig att jag kopierat ett pm och sedan en
gubbe efter detta!
Är d någon slags förföljelse som sker här inne eller..?
Jag vill att den som ändrar mitt inlägg står för det..
jag står för d jag har skrivit..Tack//Susanne
#8 Mossquinnan, det står att //Sajtvärd redigerat ditt inlägg samt anledning till det.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jo d ser jag åxå hellas,,men kan man inte stå för sitt eget namn då d gäller detta..?
Jag har fått tagit skit för mycket här på medialt..och jag är en person som avskyr osanning och ältande..
Jag är lika mänsklig som någon annan av er här inne.
Har ingen lust att bli falskt anklagad för något jag ej skrivit eller ens antydigt..
Och d jag skriver är min åsikt ..jag har inte döljt något..
ta hellre då bort hela denna tråd son woozy skapat så slipper jag bli sedd som en falk själ..
Det har aldrig vart min grej..och varför måste då hela kåren med sajtvärdar//ja ni e ju några ..vara anonym..d gillar jag inte..kör öppet spel med mig är ni snälla

Mossquinnan…nu förstår inte jag….vad har du blivit falskt anklagad för?
Vad har Woozy med att göra det du skrivit???
Du får förlåta mig, men nu förstår jag faktiskt ingenting??
#10 Jag förstår ingenting jag heller
//Hellas
*fniss* Kerstina detta är ju woozys tråd..därför skrev jag så..
Han har inget med detta att göra svårare än så borde du väl även åxå fatta att d inte är!
Guud nu känner jag mig på en 3 årings nivå,,
Och att jag blivit falskt anklagad är väl inte så svårt att se ..
bara att läsa rores tråd..där jag absolut inte fattar någonting..och att jag skulle ha en baktanke i morgontråden i onsdags..alltså jag blir rädd..jag avskyr att älta..vet ni hur ful man blir av d..?
Och du Kerstine som skrev ett pm till mig i dag..ska jag lägga i detta här..?
nej förresten d kan jag ju inte,,du skrev till mig att d var förbjudet att kopiera pm..hjäälp..hur gör vi då??

#13 Mossquinnan….nu får vi ta en sak i taget då du skriver en del anklagelser och en del som jag inte riktigt förstår…
börjar med det du skriver först
Du skrev i förra inlägget att vi ska ta bort hela tråden som Woozy skrivit för att intedu ska bli falst anklagad…för vad??? Jag kan inte se du blivit anklagad?
Jag skrev ett PM till dig för att fråga om du fått tillåtelse att kopiera någons Pm, vilket man inte gör utan tillåtelse från den man skickat till.
Vad är det som är oklart, som du vill lägga ut här?
Rores tråd…vilken?`Hänvisa gärna så jag/vi förstår vilken du menar.
Förklara gärna så vi kan reda ut det du känner är galet och fel!
#13 mossquinnan, jag vet inte alls vad det här handlar om och inte Kerstina heller. Det enda vi båda gjorde på varsitthåll igår var att reagera på ditt inlägg tidigare i tråden.
Det är inte en stor sak, jag har också blivit redigerad och vi Medarbetare redigerar varandra med ibland. Om Missförståndet inte är utrett föreslår jag att du diskuterar det med berörd person och inte i en öppen tråd.
Vi gillar ju dig vännen!
//Hellas
Förlåt jag hade en ruskigt tuff dag i går! Skäms nu och från mitt hjärta ..lessen om jag sårat någon och jag lägger en blomma här och smyger i väg .. Sorry
#16 Vi älskar dig vet du, dessutom så är det fullt tillåtet att bejaka alla sinnen och känsloutspel härinne.
Det är det som kallas för att man är mänsklig
!
//Hellas
Tack snälla goa hellas :))) varma kramar och jag önskar en forts fin helg!

Inga hard feelings, mossquinna
Jag är glad för att du skriver och berättar….Kram på dig!
Jag har fått PM från dig och några till, men kan tyvärr inte läsa dem. Jag har kontaktat support,men fick bara tips att rensa historik, vilket jag gjort ( om de menar webbläsaren)
Så ni som inte fått svar, som du MQ, så beror det på att jag inte vet vad det står i PM