Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlig-inspiration
Läst 1620 ggr
Hellas
0

Tarot dragning söndag 7/8!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kommer imorgon dra ett Tarot kort som jag tolkar intuitivt med hjälp av andlig inspiration.

Jag gör det i träningssyfte eftersom Tarot egentligen inte är mitt arbetsområde.

Jag gör det till de första 10 svaren som ges från och med nu och fram till söndag 7/8 kl. 17.00 så om det enbart är två som svarat kl. 17.00 så kan det inte komma eftersläntrare

Du behöver inte tänka någonting eller ställa en specifik fråga, du får det du behöver för tillfället eller inom den närmsta tiden.

Obs, Gäller endast troende medlemmar!
Medarbetare och artikelförfattare får också stå över denna gång Kyss!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kvickast
0

Jag vill jättegärna att du drar ett kort till mig :):) tack snälla :)

[GunillaR]
0

Räcker upp handen Tungan ute

kali
0

Du får gärna dra ett kort för migGlad //Kram

putte!
0

och jag vill jättegärna med bli spåddGlad

millam
0

Jag skulle bli jätteglad för ett kort! Fast nu är jag inte riktigt säker på om detta gäller mig?  Vet inte om "artikelförfattare" inkluderar mig.. i såna fall kan du hoppa över mig!Glad

Köpingsljusen
0

Mig får du också gärna dra kort för Skrattande

Tack!

\Rickard

"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay

Medarbetare på Spiritualism i Fokus

[Malinkonst]
0

Gärna ett kort tack om du har tid dra nr 3 i leken.

så kanske jag kan ge dig ett kort någon dag säg till isof

tack

Kram

Malin

Skogshumblan
0

Du får gärna dra för mig:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[walkinbeauti]
0

Du får hemskt gärna dra ett för mig Hellas,spännande Glad

Titta jag klarade mig och blev ingen eftersläntare men nästan, så det var på gränsen Skrattande

Tack Hellas Cool

storlappen
0

Du får gärna dra ett för mig.GladGlad

maiya
0

Hej Hellas! Du får gärna dra ett kort för mig också.

Kram

Hellas
0

#11 maiya gullet, du kommer försent, jag har nu redan 10 stycken.
men vi ses ju på träffen och kan öva loss rejält där Kyss!

//Hellas

Hellas
0

Nu har jag 10 stycken personer att dra kort för, jag tar alla i turordning Kyss!

//Hellas

Hellas
0

#1 Kvickast

Frigörelse, lätta på oken, det är nu rätt tid för att släppa gammalt skräp som ligger i bakgrunden och mal.
Du tar på dig alldeles för mycket utav andra människors problem och misstag, du vill verkligen hjälpa dem, avlasta dem men du har glömt bort en sak, att själv släppa deras bördor.

Sluta upp med att gå andra människors krig, det gäller även dina nära och käras bekymmer.
Vi kan inte mer än att stötta och visa vår kärlek till de vi älskar men själva huvudproblemen måste varje individ hantera själva.

Det finns mycket ljus omkring dig som nu bara väntar på att få stråla ut i sin fulla kraft.
Det handlar om en resning, om att hålla huvudet högt och att Du nu har möjlighet att se hela din egna potential.

Ord till dig på vägen:
Kraften inom dig är nu enkom till för dig, stråla dig i glansens vackra hölje och hör dina egna inre viskningar som smeker din inre längtan, en längtan till förverkligandets fulla blomm.
Din själs väntans lustar finns inom dig, skäm bort dig i din egna ande!
Släpp repen, sjung ut din glädje och andas djupa andetag för du är!

Vem är "Fabian"?

//Hellas

Hellas
0

#2 GunillaR

Du har en liten egenhet att vilja hålla kvar det som varit och på så sätt missar att se till alla de fantastiska möjligheter som kommer i din väg.
Det är svårt att släppa det gamla men samtidigt ger det plats för utrymme till andra gåvor som finns men som kanske idag inte riktigt får lov att bli fria.
Våga Rensa i Röran, det innebär förstås inte att Du har det rörigt utan mer att det nu är en bra tid för att tillåta andra energiflöden som idag sitter stangerade.
Lämna gammalt bakom dig en gång för alla och spring ut och Lev Livet, dansa i regnet och frigör dig från det konventionella som talar om vad det är man ska göra för att passa in.
Det är dags att lämna alla funderingar som cirkulerat fram och tillbaka under många år vi får inte svar på allt och egentligen mår vi inte bättre av att få all vetskap heller.

Du är unik och bakom ramarna glittrar en stjärna som är redo att sprida sin energi, inte bara till dig utan även till andra.
Släpp loss i din kreativitet, gör det som faller dig in, ingenting kan bli fel.

Ord till dig på vägen:
Kreativitetens moder står bakom din dörr och väntar ivrigt på att bli igenkänd. Blunda, känn strömmarnas vågor sjunga genom dina lekamen liksom havets vågor sköljer över strandens slipade stenar.
Blunda och bli ett med din egna ande, släpp alla hämningar, njut i att bara vara, det är enkelt och allt går som en dans!

Använd båda dina händer, den högra skulle aldrig utesluta den vänstra!

//Hellas

Kvickast
0

Tack snälla Hellas :):) jag undrar oxå vem Fabian är :)

Hellas
0

#3 Kali

Du har nått en punkt i livet där du idag känner en stark tillit till dig själv och till de element du har omkring dig.

Det finns en lekfullhet och glädje runt hela din person, Du har en härlig stabilitet till att allt ordnar sig, varför oroa sig i förväg.
Människor dras till dig, speciellt barn då de finner en fantastisk bundsförvant i dig i form av kärlek, tålamod och klokhet.

Din känsla och intuition är din borg, lita alltid på den och strunta i att ta fram vågskålen för att väga för och emot.
Det kan inte bli fel så länge du lyssnar in i ditt hjärta.
Du har funderingar just nu eller kommer stå inför ett val inom kort, var inte orolig för att ta steget, det kommer att gå bra så länge du följer flödet som finns inom dig.

Ord till dig på vägen:
Sträck ut dina armar och flyg, känn friheten svepa in i din själ och gläds åt morgondagens kommande utmaningar.
Känn att du svävar fritt såsom du gör när du flyter på vattnets spegelblanka yta.

//Hellas

Hellas
0

#16 *Fniss* kanske ett hjärnspöke made by me Skrattande

//Hellas

Hellas
0

#4 putte!

Här finns det en  enorm själslig styrka och mängder av möjligheter, världen ligger för dina fötter, den enda begränsningen är du själv.
Akilleshälen ligger i att du vill allt och helst samtidigt, det blir en brinnande iver som är underbar, men som för alla ivriga sökare så behöver du jobba på att stanna upp och försöka inrikta dig på en sak i taget.
Det ena kommer att ge det andra, du går från klarhet till klarhet bara du ger det kanske svåraste av allt…..tid!

Det är tid för att du landar och finner din egna Ande, din Själ och när du har gjort det kommer alla andra frågor att klarna, du kommer att veta vad som ska göras härnäst.

Försök även arbeta med din kvinnliga sida för att finna en balans mellan styrka/handling och den mer kvinnliga intuitiva delen.

Ord till dig på vägen:
Meditera och samtala med din Ande, finn ditt innre brinnande ljus och låt det sakta få vakna till liv.
Experimentera med ditt ljus, låt det vidgas utanför din egna Aura och låt det även dras in i dig så att ljuset enbart finns för dig.

//Hellas

putte!
0

tack för svaret hellasGlad ja jag är mitt i en utvecklins process just nu,mycket spännande!

[GunillaR]
0

# 15 - Tusen tack kära du - tusen tack Kyss

Lustigt för jag känner att jag måste våga ta nästa steg inom mitt skapande, att våga kasta mig ut och testa gränserna. Att använda både höger och vänster hand är ett mycket gott råd som jag tänker ta till mig på en gång!

Jag blir ibland så "trött" på mitt sätt att måla men vågar inte släppa taget om det jag kan - så du har helt rätt. Nu ska jag släppa och se vad som händer.

Glad

Hellas
0

Tack för er fina återkoppling, det är värt mycket Kyss!

Jag fortsätter med er andra imorgon, det har kommit emellan lite saker som gjort att jag nog varit en tidsoptimist!

//Hellas

Kvickast
0

#18, han kanske kommer i framtiden :):) så fort jag vet så får du också veta :):)

[Malinkonst]
0

Jag kommer att resa bort så du kan vänta med mig till senar!!!!

Om det finns tid då

kram Malin

Hellas
0

#24 Malinkonst, det spelar ingen roll om jag gör det medan du är bortrest, det fungerar lika bra ändå, sedan läser du när du är tillbaka Skrattande.

//Hellas

[walkinbeauti]
0

Vad duktig du är Hellas,imponerad Cool

Ta den tid du behöver sånt här behöver ju sin lugn och ro,ser fram mot morgondagen eller någon annan dag om du inte hinner  just i morgon.

Allt gott till dig och tack för att du gör det här för oss Glad

[Malinkonst]
0

nej det vet jag tänkte mest på att jag inte kan ge feedback , alltså ge återtankar och att jag inte kan svara

pmar dig

Skogshumblan
0

Hellas, ta det lugnt med dig själv. Du verkar gjort ett kanonjobb idag och jag är impad över allt du ser och får fram.

Ser fram mot att få höra vad du kan ge mig när du känner att du orkar och hinner. stor kram

/ Skogshumblan

[walkinbeauti]
0

Putt putt vännen Glad

Hellas
0

#29 Det är ingen idé att putta, jag kommer fortsätta min träning på er i turordning Skrattande

//Hellas

Hellas
0

Hej finingar, jag har inte glömt er, det har bara varit mer anträngande att börja arbeta efter semestern än vad jag trodde Skäms!

//Hellas

Skogshumblan
0

Hellas, ta det lugnt. När det är meningen att du ska få hjälpa oss med dina kort så kommer tiden, lusten och orken för dig att finnas.Kyss

/ Skogshumblan

Hellas
0

#32 Fniss…jag ser det som ömsesidig hjälp, jag får ju möjlighet att öva Kyss!
Tack goa du!

//Hellas

[Malinkonst]
0

# 32 kloka ord

tänkte skriva samma

ta det när du har tid och ork. Känner att det känns rätt osv

Jag har inte brottom på något sätt.

Kram Malin

Skogshumblan
0

Malin och Hellas, tja, det kanske är kloka ord, men så har jag iaf lärt mig livets väg att det funkar. Det som är menat sker när det är läge, inte alltid när vi tror eller vill.

/ Skogshumblan

[Malinkonst]
0

Precis så är det ! det har jag också fått till mig extra mycket de senaste åren.

Ibland glömmar man lätt detta och trampar på.

kali
0

Tack Hellas Glad!

Dina tolkningar stämmer överens med hur jag känner det :) Tror jag vet vad det är för val jag ska göra ,men valet är svårt fast egentligen är det inte det…..

Kram Kali

liawilson
0

Hej ser att det är en gammal tråd detta, men skulle du vilja dra ett eller fler kort för mig vad gäller arbetsliv? Känns verkligen som jag står å trampar nu & inte kommer någonstans, vad behöver jag göra? Hade en praktikplats på ikea, men sen blev det ändrat & min chans försvann, jag arbetstränar annars i ett varmkök via ama, men vill verkligen komma ut på riktig arbetsplats där jag kan tjäna pengar & på såsätt också kunna försörja min dotter så hon får en fin framtid. Vill inte leva på bidrag hela livet. Så om du orkar får du jätte gärna kolla.

kramar

*Kärlek & lycka*

Jane-Lyzell
1

se om vi kan få igång en tarot tråd igen:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1

Mitt dåliga samvete Skäms men det finns säkert en mening med att tråden ännu inte är färdigställd.

Jag måste dra de jag lovat till först innan jag gör till fler.

men visst skulle det vara roligt att ha lite Övningstrådar i Spirituell Tarot

//Hellas

Jane-Lyzell
1

vi kan vara fler som gör det - du behöver inte känna dig ensan i det helena:-)))

liawilson
0

vill du jane kolla min fråga? ;)

*Kärlek & lycka*

Jane-Lyzell
1

42 jag sätter upp en tråd för i morgon där kan du lägga upp din fråga:-)))

liawilson
0

tack=)

*Kärlek & lycka*

millam
0

Ett tips, www.twice.se , där finns tarot o mycket annat kul den vägen, färdigtolkat.. kanske inte särskilt personligt, men kul!

Skogshumblan
0

Jag kan i mån av tid gärna dra lite kort om det är ok för sajtansvariga.

/ Skogshumblan

Elpida
0

Wow Hellas, jag är imponerad av hur mycket du får fram i dina kort! Fantastiskt. Därmed tar det oxå tid och engagemang, den vet du bäst själv när du har. Gulligt av Jane och Humblan att hjälpa till!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
0

46 Oj en medhj'älpare vad bra - vill du vara med redan idagens tråd?

liawilson
0

#46 Vill du dra några kort för mig? kram

*Kärlek & lycka*

Jane-Lyzell
0

49 fel tråd gumman denna är gammal!

Inlägget är låst för nya kommentarer