Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1177 ggr
[GunillaR]
0

Andebesök?

Det har "spökat" hos mig nästan dagligen sedan en dryg vecka tillbaka. Vederbörande knackar på fönsterblecket. Först var det bara i sovrummet men igårkväll var det även i vardagsrummet. Jag har ett stort långt fönster där och kunde höra precis var det var.

Men det som var väldigt märkligt var att en liten stund efter såg jag en rökslinga i höjd med soffbordet, precis som om där legat en cigarett och rykt på bordet. "rökslingan" var inte helt rak och den var ungefär 20-30 cm hög. Och så plötsligt försvann den.

För en tid sedan så hade jag ju besök av en trollslända och Jane här sade att denna kunde ha ett budskap om att jag inte skulle ge mig in i något, och detta något tog jag ett steg ut ifrån i helgen.

Men rökslingan??? Den är jag förundrad över. Kan det vara någon form av energi?

alekta
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Å va spännande det låter

Kram/Alekta

Jane-Lyzell
0

Gunilla du får försäkra dig om så det inte är fåglar som hackar på fönstrernaGlad

röken du såg är ju som man säger början till en ande materialisation - men som du skriver har det varit aktivitet i en vecka - det är något som de vill få dig uppmärksamm på …. vad? det måste du försöka förstå - varför de är så akriva nu - vad är du påväg inn i?

Lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaR]
0

Det är inte fåglar. Fåglar kan inte åstadkomma sådana ljud. Det är höga ljud. Det lustiga var att vid ett tillfälle så reagerade katten innan ljudet.

Jag håller på att upprätta en kontakt om gemensam utställning, men detta kan jag inte tänka mig är fel. Jag var inne i ett förhållande som jag har brutit. Men det kan ju vara något som jag inte gett mig in i ännu.

Spännande detta med röken, jag hade mina aningar!

Tack Jane Kyss

Jane-Lyzell
0

3  eftersom det är något du nu direkt har för handen så skulle jag dubbelkjecka dem som ska gå i sammarbete med dig - kan finas något som inte är som det ska där!?

Eller något med din speraration de vill få dig uppmärksamm på!

Nästa gång du märker aktivitet fråga??? och lyssna i din hjärna vad du får för svar(det tu tänker på)

andar bemödar sig inte med sådan aktivitet bara för att - det är något dom vill …….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[GunillaR]
0

Jag ska göra precis som du säger Jane. Det är bara så att jag blir så "till mig" att jag liksom glömmer bort att jag kan fråga. Skärpning Gunilla!

[GunillaR]
0

Oj, nu blev jag plötsligt väldigt orolig om det hänt personen något Förvånad