Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettandlighet
Läst 2837 ggr
Jane-Lyzell
1

Frekvens höjning! ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det talas om frekvenshöjningar hit och dit - i min tro är det något du endast kan nå själv - ingen annan som kan ge dig!(initsieringar o dylikt) Sedan då den lilla mänskan höjer sig själv kan det kollektiva sinnet höjas i gemenskap! Och det verkar vara ditåt vi är på väg!

Kunskap och insikt höjer din frekvens - lär så mycket som möjligt om all gamal kunskap, lär dig tyda dess budskap - lyssna på naturen - lär av naturen!

Alla våra gamla/äldsta naturfolk talar om samma sak sök visdommen i detta och sanningen och visdomen kommer att leda dig! Sök din Andliga guide i visualiserande kontemplation.(aktiv meditation) be din Andlige guide att undervisa dig!

Välj bort det som inte gangnar din själ - lögn , förtal, dömmande, avundsjukor, svartsjuka, överkomsuntion av alkohol dråger och mat.  våld, krig, hat negativa nyheter och filmer. skit prat!

Välj Kärlek, hjälp andra, tänk gott om alla inklusive dig själv. se det goda i allt och alla. Respektera allt och alla och deras val döm inte! håll glädjen uppe se det goda i alla nun och det fina i alla nun. Vandra i ljus o kärlek. Vad du gör för andra gör du också till dig själv! Var rädd om våra vänner djuren och naturen - vårda allt levande som det fina tempel det är - se alla som en relation- att vi alla är delar av varandra!

I allt detta höjs du upp automatiskt - så kämpa påSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

JohannaEkroth
0

Så… när själen har uppnått en viss  frekvens så hamnar den i en övre dimension? Eller har frekvenser ingenting med dimensioner att göra?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Jane-Lyzell
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

1 det tror jag inte - tror inte högre o lägre igentligen är reellla platser

Utan mer medvetandetSkrattande vi får väll hoppas vi blir klokare och förståndigare tar han om allt levande - vi har ju inte lyckat så bra hitills!Måste ju få ett slut!

JohannaEkroth
0

Ja absolut.

Så människor som inte är mediala har inte nått så högt i frekvensen? Ju mer medvetna vi är om vår omgivning, desto högre frekvens har vi nått.

En egotrippad person är eg helt nybörjare? Med en nyfödd själ i låg frekvens.

Jane-Lyzell
0

3 Vad har du fått den informationen ifrån bushanna - !?

Alla människor är mediala mer eller mindre - annars skulle vi inte vara människor - vart vill du komma?

Tror du får läsa huvud inlägget igen - eller så förstår jag inte vart du vill komma i tråden!?

JohannaEkroth
0

Jo, alla är det, men en del har inte lärt sig det ännu och därför inte nåt så högt i frekvensen, förklarade jag mig bättre nu? Foten i munnen Eller har inte det med saken att göra utan det handlar om hur vi rår om vår jord? Eller handlar frekvenshöjningen om själva människan också?

Jane-Lyzell
0

5 Ja vad vet vi igentligen om detta - Jag själv tror det är som jag skrivit i inlägget - andra tror annat!

Och jag tror igentligen inte på frekvenshöjning som ord - medvetande förståelse - är bättre - att förstå att skada så lite som möjligt och att hela så mycket som möjligt!Glad

JohannaEkroth
0

Självklart! Våld föder våld. Kärlek, tålamod och förståelse föder vänlighet tollerans och respekt. Glad

millam
0

Håller med dig Jane till 100%, du klär till ord det jag har svårt att uttrycka själv! Precis så tror jag också att det är!

Kram!

Kerstina-61
0

#0 Mycket bra artikel! Det är även min tro Glad

Det ligger i tiden att vi uppmärksammar det mediala och det är mer "godkänt" med mediumskap. Där pratas mycket om detta du skriver (i alla fall i de cirklar jag gått) och det gör ju att man blir mer upplyst.

Att, i alla fall jag, tänker mer på att försöka inte tänka illa om andra (Ibland är det svååårt! Skäms)  men något jag jobbar på. I och med att man får tanken på detta och att vara rädd om moder jord och varandra mm. så får man väl automatiskt ett  upphöjande av sin egen "frekvens"

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
0

8 tack millan det värmer en dyslektiker som jagKyss

9. Ja vist är det svårt det där hur man ska tänka ibland Kerstina håller med dig - vi är ju inte mer en människorFlört