Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 1008 ggr
kyrkeliden
0

Jag vll tro det var hon

Hej,

Hittade hit igår och detta med mdialt är något som intresserar mig. Jag tror på andevärlden även om jag tror jag till ivss del är lite rädd för den.

Nu till en händelse som hände för säkert ett halvår sedan men som jag minns väldigt väl.

Jag höll på att göra mig iordning för att krypa till kojs. Borstade tänderna i badrummet när jag bara en kort sekund förnimmer doften av min avlidna mormor. Hon gick bort för flera år sedan i cancer. En parfym-doft som för mig luktar "mormor" var vad jag kände. Har inte denna parfym själv. Det jag kände mer än doften var värme. Inget jag var rädd för utan blev varm i kroppen och glad.

Kan det varit min älskade mormor som hälsade på?, eller är jag bara knäpp som tror det?

(visste inte i vilken grupp jag skulle ägga detta)

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Jane-Lyzell
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej kyrkeliden och välkomen in på forumet och du ett extra tack vara dig vann jag förutsägelsen om den 700.e medlemmen - det var duSkrattande

Inte är ditt ämne off topic inte snarare In topicGlad

vist var det din Mormor som kom på besök - att ge sina dofter är vanligt och ganska enkelt för dem - ett bra sätt för dig att föratå det är hon - värmen var ju naturligtvis hennes kärlek till dig- härligtSkrattande

Inte är du knäpp inte då är vi mediala det allihop i så fallFlört

Tack för du berättar!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ErikNorthman
0

Jag tror och känner att det var din mormor. Kul att du kände som du kände.

Kerstina-61
0

Välkommen hit, kyrkeliden Glad

När min mamma dog så luktade det rök i vårt hus. Hon var storrökare och det blev också hennes död (KOL) Jag sa till henne att jag visste det var hon så hon kunde sluta lägga röklukt i huset och då upphörde det.

Så det är säkert en hälsning du fått från din mormor då du känner hennes doft Glad

#1 Får lov att gratulera då., Jane FlörtGlad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
0

Kyss3 tack! finn berättelse:-))

Skogshumblan
0

Kyrkeliden välkommen hit. Jag håller med de andra om att det garanterat var din mormor. Var inte rädd för att prata med henne om hon kommer igen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Lady-Oona]
0

Hej..ja det här med luktsinnet var också min första erfarenhet att jag inte var ensammen, visserligen längesedan men minns det som igår. Klart att det var din mormor och jag säjer som de andra, välkommen hit…ha en bra dag../Oona

kyrkeliden
0

Tack så hemskt mycket för alla kommentarer och välkomnanden Skrattande
Värmer verkligen och vilken härlig stämning ni verkar ha här!

#1 Hihi, då får man lov och gratulera! Alltid kul när man kan "hjälpa till" hihi ^^

#5 Tack, ska verkligen komma ihåg det om jag känner av det igen!

Tack så hemskt mycket återigen för alla kommentarer! Slipper jag känna mig lite lagom tokig då min mamma inte trodde mig när jag berättade vad jag upplevt.

//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Jane-Lyzell
0

7Kyss