Vad är detta??
Hej!
Vet inte riktigt om mitt ärende hör till denna grupp eller om det alls är nåt spirituellt med detta men…
Jag har ett par dagar haft en kall punkt på bröstkorgen, den är iskall =/ Resten av min kropp är alldeles varm men en cirkel på ca. 2-3cm i diameter är iskall mitt på bröstkorgen…
Undrar om detta kan vara nåt "andligt"…
Har en tid redan kännt att "något" följer med mig vart än jag befinner mig, och nu detta?? Kan oxå berätta att jag precis separerat efter ett 6½års förhållande så har ju ett tungt men tomt hjärta just nu…
Tacksam ifall någon har hört om liknande eller kan ha en andlig eller "normal" förklaring på detta =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Zofia89 Läs själv vad du skriver - det är naturligtvis kopplat med din hjärtesorg - låt tiden läka dina sår!
Brukar säga att alla relationer är en relation på väg till den rätta relationen:-) så ingen relation är onödig eller fel utan endast en riktning till det rätta förhållandet
Sen att du känner ande närvaro i allt som hänt är nog mer vanligt en ovanligt i din situation - säkerligen någon när o kär på andra sidan som vill trösta och stötta dig
Gå i vetskap att du lärt klar i det förhhållandet och se med spänning på framtiden och en eventuell ny relation framöver när du läkt- lycka till!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Men blir man verkligen iskall på bröstet med hjärtesorg??
har aldrig hört eller upplevt det =/ Jag vet inte om jag vill gå vidare, älskar min "sambo" över allt annat och kan inte tänka mig ha någon annan =( Så det är svårt att se framåt, smärtan känns ju oändlig =(((
2 hjärtesorg kan ta de mest konstiga utryck
Okej, men då vet jag ju iaf vad det är =) Försöker söka information om hjärtchakrat om det är det som på något sätt är kallt men hittar inte riktigt något =/
4 det kalla betyder en blokering i ditt hjärtchakra p g av din hjärtesorg!
Hmm okej, och tiden löser detta? Eller kan jag hjälpa det på nåt sätt? 
6 Healing hjälper alltid
och tiden - du behöver din sorjeproses i detta - låt det få vara så- kram
mm, hoppas på att tiden går snabbt då för detta tär på mina krafter 
8