Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 488 ggr
Hellas
0

Godmorgon 18/9

Idag vaknade jag ganska tidigt, körde igång en tvättmaskin.
Plockade ur diskmaskinen och satte på kaffe.
Resten av dagen ska jag ägna mig åt ingenting och det ska bli så underbart skööönt.
Jo, en sak, jag ska ta fram en ny salva "UteLiv" som framförallt är till för Trädgårdshänder, Skidhänder, Fiskarhänder Målare mm.
Ja till all Hud som utsätts för extra påfrestningar utomhus.
Det är framförallt en förebyggande salva.
Tas på innan man går ut :).
Spännande att skapa egna recept och testa dem på sig själv och andra villiga testpersoner :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Köpingsljusen
0

Idag gick jag upp sent - kvart i nio - och det berodde på att jag kom hem sent efter kulturnatta som vi hade i Västerås igår :-)

Idag har jag redan varit på loppis och hittade där hembakat fikabröd och nybryggt kaffe - det var mitt fynd.

Sen blir det att börja på danskurs - eftersom det inte blev något buggande på träffen så får jag helt enkelt satsa på en kurs här hemma istället… Flört

Ha en bra dag allihopa!

Kram Bugg-Ricke

"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay

Medarbetare på Spiritualism i Fokus

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God middag!

Gräset klippt. Förhoppningsvis sista gången för i år.

#1 Host… Det var ju "vissa" som fegade ur! Hahahaha. Nästa träff är du fullärd då, så då kan vi dansa hela tiden!FlörtCool

Ha en fin dag alla!

Köpingsljusen
0

#2 - Ha ha, jag blev lite trött den natten ja… Flört

Jodu Gunilla - nästa träff är jag fullärd i bugg, då ska vi dansa! Skrattande

Just hemkommen från första träffen - en smula svettig fast jag bara står på stället och snurrar runt… hur jobbigt kan det vara egentligen…? Flört

"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay

[GunillaF]
0

#3 100 ggr jobbigare längre fram i kursenTungan ute

Köpingsljusen
0

#4 - Ha ha, just nu är det en kombination av mental och fysisk trötthet jag känner och jag tror att det är den mentala anspänningen (att göra rätt) är det som skapar den fysiska tröttheten… ObestämdFlört

Längre fram i kursen har jag nog fått kläm på grundstegen och då blir det också lättare… samtidigt som svårighetsgraden ökar och… det blir nog konstant krävande gissar jag… Tungan ute

Louise L. Hay

Jane-Lyzell
0

Hallå alla Dansmästare hihihi… fantastiskt med dans i alla former - Skrattande

Lte uteliv salva skulle jag behöva nu - har tagit in blommor i trädgården!

Fick selebert besök här "Solken " tittade förbi!

Ha en skön söndags kväll alla!

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"