Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 542 ggr
Elpida
0

Tisdag 13 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon gott folk!

Stormen Katja har dragit in över oss och värst ska det tydligen bli i Göteborg. Jag hoppas ni inte blåser bort och att ni slipper stora vattenmängder!

Har lite tråkjobb att göra, men det är ju bara att bita tag i det så att man kan lägga det bakom sig. Ikväll måste jag nog ta itu med tvättstugan, det är så mycket som ska rensas och fixas. Det är bra med en stor tvättstuga, men man får även plats med en MASSA saker…Oskyldig.

Ta nu vara på dagen, håll i hatten och njut av livet!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Elpida, god morgon ni som kikar in senare!

Håll i er nu så ni inte blåser bort!  Här blåser det inte så mycket, men der regnar (som vanligt)!

Ha en bra dag nu!Kyss

Jane-Lyzell
0

god morgon påmnner mig om när man var liten och busringde! till alla som hette Storm i efternamn (ber om ursäkt alla stormareSkäms)

De svarar; Hallå

vi fnissar: är det Storm?

De svarar; Jaa

ennu mera finns; hål i hatten då…….

blås inte bort alla idag nu och som sagt Håll i hattenSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Lady-Oona]
0

Gå ut i blåsten vetja….be vindarna blåsa bort t.ex det som gör ont, beskymmer, oro, beslutångest osv…det är härligt att känna sig befriad, Tacka vindana med att göra något gott åt någon annan, en gentjänst kanske,,,ha en ljuvlig dag…

Elpida
0

När jag var yngre utmanade jag alltid alla väderlekar och gav mig ut i både storm och regn, älskade att känna hur det piskade mot kinderna.. nu är jag liiite mer bekväm. Men visst är det skönt att känna vädrets krafter ibland!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kerstina-61
0

Hej på er, alla! Glad
#2 Hahah..ja, jane…samma här SkämsOskyldigFlört
En familj som hade Taxi hette Storm och de fick många samtal kan jag lova!

Jag tycker inte om blåst för jag blir yr i skallen, men bekymrar mig numera mest för sonen som lever på yrkesfiske och jag tycker det är olustigt då han åker ut när det är oväder. Vänjer mig nog aldrig, trots att jag levde med hans far som hade samma yrke i många år.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Hellas
0

Ja idag skulle man nästan ha behövt spänna fast taket i en svångrem, hujeda mig vad det har blåst.
Hoppas att ni annars haft det bra idag.
Själv har jag haft ytterligare en kväll med jobb men nu är det bara mys med tända ljus.

Kram

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/