Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
Elpida
0

God morgon 12/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så börjar då en ny vecka igen och det är bara att välkomna den med öppna armar och göra det allra bästa för att den ska bli precis så bra som vi vill ha den.

Själv ska jag städa och rensa som en galning och affirmera hur många som är intresserade av vårt hus på söndag. Tydligen har jag enligt korten lite konfliktlösning att ta itu med oxå men vi hoppas det rör sig om bagateller.. eller rättare sagt - jag bestämmer att det är så!

Har tillbringat lörd-sönd med 3 goda vänner i ett hus ute på landet med meditation, övningar, yoga och god mat - so bring it on!!Skrattande

Önskar er en fantastisk vecka!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Springer förbi och önskar er en bra dag!Glad

Kerstina-61
0

Hej, Elpida, Gunilla och alla ni andra!

Jag har haft en fatastisk helg i GBG på ett Event. Är jättetrött och gör ingen nytta idagCool
Skulle åkt på bio med mina stora barnbarn ( Smurfarna 3D) men då gick den tydligen bara förra veckan trots att det var premiär den 4/9

Ska kolla om vi kan gå på  Spykids istället som har premiär på fredag
Glad Den är 4D så det ska väl vara både glasögon och någon slags lukteffekt FörvånadGlad
Ha det gott,alla!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Härligt ni verkar ha haft det - har haft hela huset fullt med folk - min dotter som emigrerat till thailand, min son med familj och 2 vänner från england - snacka om internationellt - har haft jätte mysigt!

skönt att 11 september gik utan större inidenter - kram på er alla och missa inte fredsdagen den 21 sep.Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"