Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 1008 ggr
Elpida
0

Närvaro

Måste bara få dela med mig.

Igår gjorde jag en tarotläggning och som vanligt bad jag om beskydd och hjälp att tolka korten rätt. Innan Ramsberg (ni förstår, mitt liv delas nu in i före och efter RamsbergGlad) bad jag allmänt guider och hjälpare om hjälp, denna gången kunde jag be min huvudguide vara med mig. Jag kunde denna gången även känna ett starkt energipåslag i hjässan, mycket tydligare än jag gjort innan.

Jag har ju gjort en meditation där min huvudguide lät mig möta 3 av mina andra guider. En yngre kvinnna, en riktigt gammal klokgumma och en svart panter. Det kändes då som att den gamla kvinnan var den som skulle hjälpa mig vid bla tarotläggningar och det var när jag tänkte på henne som det brände ordentligt. Jag är så tacksam för helgen på Ramsberg (o Jane)  som öppnade upp mig mer, lät mig träffa min huvudguide och ta ännu ett steg i min utveckling!

Bara lite lyckotankar från en novisGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Vargflickan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tjääänare Elpida! Jag skulle precis som du lägga tarot igår. Har en lek som jag aldrig knappt tagit i, men som efter Ramsberg har börjat dra lite i mina intressetrådar.

Kände att det var på tiden att städa och rensa mitt lilla trollbord och under tiden när jag började göra mig mer och mer mentalt förberedd under städningen kände jag väldigt starkt tecknet som jag bad om under Ramsbergshelgen, då när vi fick möta våra följeslagare och guider. Även jag, som också tidigare bett lite mer allmänt om hjälp, bad denna gång mer specifikt att min hjälpare skulle komma. Även vi hade ett fint möte och än en gång slogs jag av hur fruktansvärt träffsäker, mitt på och rak kraften och andra sidan kan vara i sättet att meddela sig och vara tydlig :)

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Elpida
0

#1 Fasiken vad härligt Vargis!!!! Man blir så himla glad och tacksam när man känner att de finns runt om oss, den där goa varma energin!

Lycka till i fortsättningen med dina läggningar!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Hellas
0

Det värmer mitt lilla hjärta att Ni haft så stor utdelning av träffen.
Det ska bli så underbart att få följa er resa Kyss

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[outgrundlig]
0

Härligt att höra ElpidaSkrattande jag håller med dig om att helgen förändrade/stärkte saker tack vare Jane´s styrda meditationer. Kanon!!!

Jane-Lyzell
0

Oj vad glad jag blir att läsa detta - det värmer mig och mina guider  oj vilken gåva ni nu har gett mig, tackKyss

Vad roligt det går så bra för er!Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[outgrundlig]
0

#5SkrattandeKyss Saknar gröten dock…hälsa :)

Jane-Lyzell
0

6 ha ha ha … ska hälsaGlad

Jane-Lyzell
0

3 jag säger det sammaKyss