Godmorgon 27 augusti
Godmorgon,
Hoppas att mattsömnen infann sig hos er alla, själv hade jag huvudvärk igår så när kudden ropade var jag inte sen att lyssna.
Nu sitter jag och tittar ut, jag undrar vart det där vädret tog vägen för det jag ser just nu är lååångt ifrån högtryck.
Vi får väl hoppas att det så småningom glider in även äver Värmlands skogar.
Ha en fin dag!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Mattsömnen??? Själv ligger jag i sängen, men jag har hört att somliga ligger bättre på mattan än i sängen… Fast en stund på spikmattan är helt okey! 
Här har vi Värmlandsvädret och Sola i Karlsta här i Köping - det passar bra, för jag ska sitta inne och jobba med kursmaterial hela helgen… och göra en och annan tur till lite loppisar i trakten.
Sen avrundar jag med en musikafton med mat utanför Arboga på Phonobels kulturscen 
Sol i sinnet allihopa!
\Rickard
"I livet utan slut, där jag nu befinner mig, är allt perfekt, helt och fulländat, och ändå förändras livet ständigt."
Louise L. Hay
Medarbetare på Spiritualism i Fokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon
Varnt och skönt i min del av världen. Solen gör tappra försök att ta sig genom molnen. Tror faktiskt hon lyckas!
Ha en riktigt bra dag!

Godmorgon.
Varmt och skönt hos mig också,solen tittar fram,verkar bli en härlig dag.
Snart dags att åka och jobba.
Ha en underbar lördag allihopa.
Kram
Go'Morron allihop!
Här har vi fått vakna till en underbar sommardag med strålande sol. Det är 20 grader redan. Jippie!
Så idag blir det en arbetsdag utomhus. Så skönt.
Ha en skön dag allesammans!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Solen börjar titta fram här med 
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Godmorgon på er! Den goa soliga värmen ni pratar om hade vi här i går och svetten rann om mig när jag rensade ogräs mellan stenplattorna…tycker det är skönt när det är lite svalare i dag.
Nu är det dags för kaffe så jag piggnar till.
Kram på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla fina!
Än så länge har vi tjock dimma, men det känns som att det kommer bli fint idag. Nu blir det kaffe och TV, lite senare blir det jobb.
Ha en jättefin lördag!
God - morgon !
Det är vad jag kallar skönväder idag, solen skiner men är lagom varm, det blåser ljumma vindar och den lugna höstluften gör gott !
Dagen är oplanerad och vi får se vad jag hittar på………. vill både göra sk nytta men är så sugen på att skriva, måla och göra något kreativt
" onyttigt"…….. Vi får se vad som vinner idag !
Ha en bra dag alla !
fri
#8 - Att göra nå't kreativt är inte "onyttigt", alldeles tvärtom! 
Må din Kreativitet Vinna! 
När vi hämmar vår Kreativitet, så hämmar vi oss själva.
För vår Kreativitet är vi!
När vi bejakar vår Kreativitet, så bejakar vi oss själva…!
Så då bör väl valet vara ganska lätt…?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Tack Andina !
Den vann faktiskt !
Jag behöver den så väl och jag håller med dig, när jag får vara kreativ mår jag som bäst ! Tycker inte att den är onyttig, för då verkligen lever jag ! Fast tiden flyger verkligen iväg då………..
fri
Då är jag glad, Fri! 
Hellre att tiden går fort och jag får ha kul och må bra, än en tid som segar sig fram och jag känner mig begränsad! Eller hur? 
Absolut Andina, delar din syn där !
Det är nog just den obegränsade känslan jag går igång på tror jag…..
fri
god middag
Har överlevt 9 års kalas med övernattning , Phuu och snart blir det fest här med vänner
(hinner sällan ha fest) så det ska bli kul!
Gunilla tack för en helt underbart god saft:-)))
Ha en bra lördag alla!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#13 Ah, var den god?! Vad bra! Nyttig är den också!

Kom just hem från en ledarskapsutbildning. Huvudet är nu fullt med saker att tänka på ;-) Jätteintressant och ger mycket i personlig utveckling 
Ute är det så kvavt att luften är tung och svetten rinner.
Ikväll är det karneval i Mariestad så jag ska nog gå ner en sväng och titta om inte åskan har satt fart.
Gunilla, när ni pratar om saft kom jag att tänka på att vi glömde…du skulle ju berätta om Ringblommekrämen
Får bli nästa gång..
Lördagskramar!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Här har det tagits sovmorgon idag. Jag firade av en arbetskollega igår med pilskytte (genom blåsrör), pilbåge, yxkastning och slalomkörning med traktorgräsklippare - japp, vi hade skoj!
När jag kom hem (nykter!!) strax innan halv ett inatt mötte mig ett damlag som lääängtade efter att få dansa Zumba. Vad gör man? Det var bara att dra igång stereon och dansa en låt med dem
Fortfarande snorig och bomull i hjärnan så det blir lite bilstädning idag och sedan ägnar jag mig nog åt grillen istället
Hoppas ni får en riktigt skön lördag!
(Nyfiken, vad var det för saft Gunilla?
)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
14 Kanongoood- tack
#15 Skulle jag?
Det hade jag glömt.
Jane kan kanske berätta vad hon tycker om den. Hade med mig en "gåbortburk" till henne!
18 kanonsalva:-)))

#18 Menade inte att DU hade glömt, utan att VI helt enkelt glömde prata om det. Jag köper ju min kräm idag som är superbra, men skulle vart roligt kunna göra den själv. 
#20 Aha. Då har vi ännu en bra anledning att träffas igen
Här har det varit värsta åskovädret, det gick precis över huset
Min ena hund blir rädd när det smäller, hoppas verkligen att det inte smittar av sig på den andra…
Har haft lite åskväder här också men det drog snabbt förbi. I vilken del av landet bor du Amandla?
Jag bor i Karlstad.
#24 Då bor vi bara 5-6 mil ifrån varandra. jag bor i Säffle.
Har båda döttrarna i Karlstad.
Se där! Och nu kom åskan tillbaka för tredje gången… hoppas den håller sig längre bort nu så jag slipper stänga ner.

Här verkar det som att åskan också skulle kunna gå förbi. Det är sådan luftfuktighet ute att man nästan kan ta på den….
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#21 JAAAA