Go'Morron Söndag 21 augusti
Go'Morron allihop!
Hoppas ni vaknat med ett leende idag! Här har solen lyckats locka fram lite leenden nu på morgonen i alla fall - hoppas den stannar här under hela dagen!
Var du än är, på forumträff, hemmavid eller på annan ort - gör dig en skön söndag! Det är du värd!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon Andina och ni andra!
Vilket fantastiskt underbart foto och vilka läckra färger.
Ja i dag/kväll kommer de hem från forumträffen igen, väntar med spänning att höra hur de haft det! Välkomna tillbaka igen!
I dag är det sol så det får bli en promenad under dagen.
Ha en skön söndag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God dagens på er alla!
Idag skiner solen här också och vi har varmt.
Ha en toppensöndag!
Go eftermiddag på Er. Vilket fint fotot.
Idag sov jag länge. Sen har vi plockat plommon. GUbben min satt i traktorn o hissade upp mig i skopan. Det är en syn det. Blev många plommon?. SÅ vi har kokat lite plommonsylt, plommonpaj och skall fixa mer i morron.
Om en timma bär det iväg till en vännina. Svärmor , min man o jag. Vi skall få kvällsmat , skall bli så gott
Hon är en kvinna som inte har haft det så lätt.
Hon har blivit blind. Misst sin man ( min mans kusin) , han tog sitt liv för 3 år sen, sen har hon haft bröstcancer.
Ute tröskas det och vänds halm för fullt. Måste ju se till att få in det innan regnet.
Ha en fin söndag allesamman. Kram
Var rädda om varandra
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken fin bild Andina
men herregud signemo - snacka om otur din vänninna haft hoppas det kommer något gott ur det i slutänden!
Ha en skööön söndagskväll!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Gokväll Har kommit hem efter en jättetrevlig kväll. Ätit gott o mått gott. Ja. Du Jane hon har varit med om lite väl mycket.
Jag har ju lyckats vinna biljetter till de sista årens Rosa Bandetgalor. Då har hon o jag varit iväg. Mitt i eländet har vi kul. Hon brukar förmana mig att se till så hon håller huvudet på rätt håll. Dvs att hon sitter vänd som alla vi seende. Jag glömmer alltid att hon inte ser. Så jag säger titta där. Och så skrattar vi.
Nu i år skall den vara i Norrköping. Få se om vi unnar osss att åka dit.
Nu skall jag kika runt . Är ju så vådligt nyfiken på hur ni haft det på forumträffen. Sen önskar jag er god natt och att nu sussar gott
Var rädda om varandra

Tack, Andina för vacker bild!
Jag är lite seg efter forumträffen och ska snart krypa till kojs.
Önskar er en riktigt god natt sedan!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Härlig bild du bjuder oss på Andina med så vackra fina färger att förlora sig i.
Jag sitter fortfarande och varvar ner med ett litet leende på läpparna,
kram!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God natt alla härliga människor!
Här sitter en som kommer att somna med ett leende på läpparna!
Natti natti!