Godmorgon 13 augusti
Idag verkar det bli ett fantastiskt underbart väder så jag ska verkligen suga tag i sommaren och inpränta varenda doft inför den stundande långa vintern.
Jag ska bada, sola, måla det sista utomhus och skörda lite kryddor.
Jag hade tänkt ta in Lavendel och göra Lavendelolja…någon som gjort det och vill tipsa?
Ha en fantastisk underbar dag!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad härlig det låter Hellas!
God morgon på er.
Här trodde jag oxå att det skulle vara strålande, men det visade sig att solen bara hittat en lucka mellan alla tjocka moln.. Ska in till stan strax och köra ett Zumbapass för en möhippa, åka på en fotbollsmatch i eftermiddag… sedan tar jag lördagen som den kommer
.
Önskar er en fin lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go förmiddag.
Grästrimmning, svartvinbärsplockning och saftkok är det som ska bli klart först och främst idag. Sedan får jag se.
Ha en bra dag!
Godförmiddag!
Vädret är fint här också. i dag skall vi åka till syrran och svåger i Dals Långed och äta grillat.
Hoppas dagen blir precis som ni vill ha den! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Middag i tråden! Jag trodde jag la' in en Go'Morronhälsning här imorse - men den flög visst nå'n annan stans!
Här har vi solsken varvat med fluffiga, lite gråtonade, moln - en alldeles perfekt dag för mig.
Men jag sitter fast med en massa pappers- och siffergöra hela da'n, så det får bli lite fikapauser på verandan lite då och då under dagen.
Spännande att göra sin egen lavendelolja, Hellas! Kul. Och saftkokning - det låter så mysigt, Gunilla! Ni är händiga människor ni! (avis)
Ett zumbapass skulle behövas hos denna (o)hippa mö också… Ha kul på Möhippan och matchen,
Grillat e' gott! Ha det gott med släkten, Indiania!
_
Ha det gott allihop!_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing