Tack Medialt !
Under en tid nu har jag tänkt lämna Medialt som Sajtvärd och igår tog jag beslutet att sluta.Vill tacka er alla för den här tiden och om några dagar när det administrativa är klart möts ni av en annan Sajtvärd som jag vet ni kommer att trivas med.
Det har vart roligt att möta er alla både Medarbetare och medlemmar men ibland känner man att man inte räcker till så då lämnar jag över och går vidare med nytt.
Så jag vill bara tacka er för alla fina möten och önska er alla all lycka i er andliga utveckling och på livets väg.
Allt gott i ljus till er alla 
har inte varit medlem här så länge,men jag har fått den känslan att du har varit en mycket bra värd,så det är synd att du slutar,men jag önskar dig all lycka i framtiden,vad du än tar dig till!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
walkin!! kram till dig *L*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh va tråkigt….ha det så gott och tack för dina väl genomtänkta inlägg som varit in go glimt i debatt och åsiktsutbyten.
Kram Oona
Så synd att du slutar, tycker att du har varit en jättebra sajtvärd…
Tack! Dina inlägg har betytt så mycket! Lycka till!
Tack goa Walkin för att du förgyllt Medialt och varit Sajtvärd.
Du är en klippa med all din klokskap!
Kram
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jag tycker att det är synd att du slutar.Du har många gåvor,bland annat att skriva på ett väldigt bra sätt.Vilket inte är det lättaste.
Lycka till med ditt fortsatta arbete.

Tack alla fina det har vart en intressant tid men ibland måste man vidare i sin utveckling och påbörja sin nya resa man tilldelats från andevärlden.Har mött så många fina människor här med underbara gåvor och förmågor och det känner jag mig ödmjukt tacksam för.
Allt gott till er och en STOR kram till er alla 
Tack själv Walking och allt gott till dig framöver. Lev livet som du ska och gå i frid dit du ska men minns det som var med glädje.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Kram på er alla fina människor,ni ger en sån värme och glädje.En sån positiv energi.Tack söta ni