Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1214 ggr
eleri-still-twinkle
0

Utdrivning...

Jag drömmer starka Drömmar där jag är medium och driver ut både poltergeist:s och andar ur plågade besatta sinnen. Missförstå inte…det blir alltid vackra Drömmar till slut, men jag är alltid rädd och ändå samtidigt mycket beslutsam. Men det är ju inte utan att man undrar var i sjutton det handlar om? Har fått ngt tankar kring det hela, men känner att jag behöver ngr till….

Exempel på dröm:

"Jag befinner mig i ett hus och talar med människorna som bor där. En av dem är en man och först verkar han "normal" men sedan inser jag att han är besatt av en ande och vet att jag är där för att befria honom och anden från varandra. Jag börjar tala till anden i honom som genast "stiger upp till ytan". Det slutar med att jag bokstavligen kastar mig över honom och vi "flyger huvudstupa" ut ur huset och landar på gräsmattan utanför. Jag hamnar ovanpå honom med mina händer om hans ansikte och jag uppmanar anden att lämna honom. En ström av ord…minns inte vad, bara att hans ansikte vrider sig. (jag är livrädd med bestämd) Tillslut lämnar anden honom i form av ett andeljus och jag följer det med blicken upp mot den enorma himmelen ovan oss. Där i skyn öppnar sig ett himmelsk ljus där anden förenar sig och får ro"

Drömmen slutar…

Senaste drömmen:

"Jag befinner mig åter igen i ett hus…jag vandrar runt med de som bor där och de är rädda. Det finns en poltergeist i huset. Människorna stannar i hallen medan jag går ut i köket. Där står ett bord med fyra stolar. Jag uppmanar anden med hög röst att ge mig ett tecken på att den är där, varpå en av stolarna bokstavligen flyger ut över golvet mot mig. Jag vaknar"

eleri-still-twinkle
0

54 läsare och inte en endaste teori?FörvånadFlört

[Myy2000]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ingen aning?! Jag har också haft perioder med liknande Drömmar. Oftast har jag känt mig stärkt efteråt. Så det kanske är mer symboliskt, att man rensar ut gammalt skräp i sitt eget medvetande och tar tillbaka sin kraft?

Hur känner du dig efter dina Drömmar?

Hellas
0

#0, 1: Jag fiffelurarl lite och har inte svarat pga. det.
Dessutom kan man ju egentligen bara ge den generella förklaringen.
Svaret sitter du själv inne med så titta även över gränserna.
Vad innebär "Hus" för dig, kan det vara en symbol?
Vad innebär en "storstädning"…..är det en rening…själsig sådan kanske?

Att drömma om hus och rum handlar oftast om det egna Jaget med dess inre skrymslen och vrår.

Det skulle kunna handla om att Du städar i ditt egna hus?
Nu menar jag inte att Du har riktiga "Demoner" i dina fina rum men vi alla har en ryggsäck som innehåller oerhört många olika erfarenheter, minnen såsom glädje och sorg.

Vissa delar i Ryggan öppnar man inte speciellt ofta, det kan vara fack där olika händelser ägt rum som man kanske vill glömma eller gluttar i då vi är mogna att kunna hantera dessa skeenden.

Jag håller med Myy2000, det kan vara gammalt skräp som Du idag faktiskt kan städa bort, Du är färdig med att bära runt på de minnena utan tar fram storkvarsten och säger adjö.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
0

Håller med 3 - Drömmar är oftast riktakt till en själv och ens eget inre och utveckling - få är sanndrömmar!Tungan ute

Se det personer som figgurerar i drömmen som delpersonligheter av dig själv och se om du förstår det bättre då!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

eleri-still-twinkle
0

Tack vänner, nu har jag lite att klura på Kyss

[TPinks]
0

eleri-still-twinkle: De drömmarna är sannolikt ren utbildning. Genom drömmarnas försorg får du en chans att testa dina rädslor och känslor. Låt dem komma, dessa är väldigt bra att ha.

Lena inspiration
0

Du får information om att du har massa "folk" i ditt hem och som dina vägledare talar om för dig vad du skall göra.

Du skall säga till dom att gå ut i naturen och få ljus och sen ska dom hem till sina egna anhöriga.