Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övriga-mediala-områden
Läst 1324 ggr
[Lady-Oona]
0

Hjälp behövs

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja alla ni mediala kollegor….jag har en kusindotter som verkligen brottas med ett mycket speciellt problem. Hon har sina rena trosor i en låda och den sista tiden så har det vid många tillfällen hänt att hon hittar sina trosor med en hård knut som hon knappt kan öppna så hård är den. Nej det är inget skämt…..vem är det som gör detta för bevisligen är det ingen levande som gör det. Jag själv ser inte tillräckligt är väl för nära släkt.

Kan någon utav er se mera…vad händer i huset.?

Kram OOna

Hellas
0

Det blir någonting att bita i imorgon!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Lady-Oona]
0

ja , det har du rätt i.Jag börjar luta mot att det är en sådan där Trollknut men minns inte vad det stod för, är det nån som vet. Jag kan nämna att min kusindotter är lite medial själv men har inte lyckas känna in vad det är som knyter knutar. Jag har inte hört om något liknande förrut.

Oona

[grinda]
0

Okej spontant…Är det möjligen nån guide som vill att hon ska "hålla på sig"? Involverad med nån som inte passar henne?

[Myy2000]
0

Jag får för mig att hon går i sömn, och själv drar till knutarna. Får en känsla av att hon känner sig frustrerad över en pojkvän som får henne att känna sig pressad.

Mads
0

Får känslan av att detta handlar om en process som pågår inom henne själv, känns inte obehagligt eller hotfullt på något sätt. Fick en knack här nu på jobb när jag skrev detta…

Någonting hon gör mot sig själv eller bör tänka på ?

Kram

Amor Vincit Omnia

[walkinbeauti]
0

Har kännt in detta sen igår och min första kännsla är att något pågår som blockerar henne i livet.Knutarna kan vara symboliska och mena att hon behöver släppa på gammalt för att släppa in nya intryck och utvecklingar.

Ingen tvekan om att det är en av hennes guider,ser en yngre kvinna runt 45-50 som vill hjälpa henne i sin utveckling.Samtidigt har hon stor humor och vill få hennes uppmärksamhet.Kan inte avgöra om det verkligen är hon som knyter knutar men ser henne vid en vit byrå så det är fullt möjligt att hon utför detta.

Något eller någon ger omedvetna blockeringar och därav symboliskt använda sig av knutar.Det den här kvinnan visar är att hon ska lita på sig själv,våga ta för sig och inte låta hinder på vägen stoppa det hon innerst inne vill och inte vara för hård mot sig själv utan inse att hon duger bra som hon är.

Ofta har vi för höga krav på oss själva och då blir vi lätt blockerade,får en kännsla av en trevlig vänlig tjej som har så mycket inom sig och måste som en blomma få slå ut i blom och släppa dom hinder och blockeringar som stoppar henne just nu.

Det känns även som hon ofta grubblar,tänker mycket på livet och livet efter detta.Tänker att gjorde jag rätt eller fel många gånger och även sånt kan blockera oss från nya utvecklingsfaser.Det är inte alltid lätt att släppa en blockering men när tiden är mogen tror jag det kommer spontant och speciellt som hon är medial själv har hon detta inom sig och kommer att upptäcka många vägar att gå.

Ljus och kärlek !

[Lady-Oona]
0

TACK för det ni har skrivit…jag ska vidarbefodra detta till henne,,,,kram på er/Oona

jag hör av mig för att berätta hur det går,,,,

Lena inspiration
0

En mörk själ som behöver ljus energi, be den att gå ut i naturen och ta sitt ljus därifrån och sen ska den gå till sina egna anhöriga istället.