En del av Helheten - Klur
Alla är vi ju en liten del av en större helhet - en mikroskopisk detalj av universum.
Många gånger består även detaljer ur Drömmar och visioner m m av en liten del av en större helhet, som kanske inte alltid är så lätt att förstå.
Här har jag några detaljbilder, delar av någonting större. Kan du känna av eller se vad de föreställer?

(Bildkvalitén kanske inte alltid är den bästa - jag hoppas ni har överseende med det…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Trodde med säkerhet jag skulle få nästan alla rätt
höga tankar man kan ha om sig själv så blidde det bara tre 
Härlig Kluring Andina du har kläm på dom och så roliga ide'er ,tack snälla rara du 
#1 - Tack själv, Walkin'! Jag har bara roligt. 
Och, nej, det är inte alltid så lätt som man tror när man bara får en liten detalj. Det kan man ju se även när det gäller 'medial information'…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
7/10 Inte så pjåkigt. Svårt men kul!
Jag fick också 7/10. Ren tur!

Jag hade noll rätt!!
5/10…kul kluring

"6" Tack Andina! Det var lite lustigt, inte pricka en enda…

5/10. Det duger hehe. 
Näe, Klurigt är inte så lätt alltid… 
Jag tycker ni har gjort ifrån er bra jag! För nej, inte var det självklart vad bilderna föreställer för någon annan än mig! (Jag fick alla rätt… ;) )
Hihi du hade gjort den jättebra, därför var det inte helt självklart alla gånger!
" Var nära naturen - var när dig själv "