Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 799 ggr
[walkinbeauti]
0

God förmiddag !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni alla njuter av sommaren och semestrar Glad

Vädrets makter tycks inte bestämma sig för vad dom vill,men man får ta tillvara dagen som den kommer ändå.

Är du ute på semester på en ort du kanske tidigare bott och tänker på gamla bekanta du inte sett på länge,slå en signal och gör någon glad med ditt besök sånt brukar uppskattas och ni får en trevlig stund med nostalgiska minnen Glad

Ha en härlig dag Cool

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej på dig Walkinbeauti och hej på er alla andra! Det var ett bra förslag du kom med Walkin och vilken fin gammal telefon. I dag längtar jag efter att läsa lite och så måste jag ut och röra på mig lite också.

Ha en finfin dag alla sommarfirare! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon Walkinbeauti, Indiania och ni som kikar in lite senare.

Vda tjusig telefon!!! Tänk om dagens telefoner vore hälften så fina ändå. De är ju så tråkiga nu för tiden. Det är iaf bra att funktionen att ringa finns kvar på dem.Flört

Ha en riktigt bra dag alla!

Elpida
0

God förmiddag!

Idag är det lite svalare och inte så fuktigt ute. Vi hade ett oherrans oväder i lördags med åska och skyfall! Det har inte varit sol men väldigt kvavt. Jag har flyttat runt döttrarnas "rum" i helgen och haft fullt upp så idag känns det lite i kroppen.

Gunilla, hoppas du får en härlig 1:a semesterdag!

WB - tänk om telefonerna gjordes lika eleganta idag.. om än i mindre format!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

#3 Tack ! Skrattande

Ta det lugnt nu så musklerna får vila Elpida!Flört

JustMe08
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God mitt på dagen!

Ja, jättetjusig telefon, WB. När jag var barn var det den här som var på ropet. Jag är nästan sugen på att köpa en igen.Skrattande

Ha en finfin dag!Kyss

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

[walkinbeauti]
0

# 5 Men vet du jag hade tur och hittade två kobror på Tulavippan en loppis i Gagnef för några år sedan,800 kronor som hittat dom är ju så dyra nu för tiden.Har en liknande 1800-tals telefon men inte den på bilden,allt som är gammalt det flyttar in hos mig Glad

Kobrorna är tyvärr inte röd men det är ändå äkta kobror,så kul med gamla telefoner Gladsäger hon som inte ens har fast telefoni eller mobil men antika dom går hem dom:-)))

Andina
0

God Eftermiddag allihop!

Hoppas ni har och har haft en skön måndag!

Mysig telefon - jag har en liknande telefon (#0) liggande någonstans men inte i så fint skick, dock.

Undrar om våra telefoner kommer att vara lika populära om några hundra år…?

Ha en skön fortsättning på måndagen allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Denna kommentar har tagits bort.