Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övriga-mediala-områden
Läst 1030 ggr
rambrikos
0

Min lilla katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ledsen! :( Min lilla katthona försvann spårlöst i fredgas kväll! Vet ej vad som hände. Om hon blev skrämd eller om hon gav sig i väg på friarstråt!

Jag skulle vilken dag som helst kastrera henne. Men min karl var tuff och skäppte ut henne och sa att hon kan vara ute lite. Kan tillägga att hon ej varit ute alls mycket och att jag har varit otroligt rädd om henne.

Olyckliga omständigehter har gjort att kasterringen ej blivit gjord ännu därför att vi har haft svåra sjukdomar och sorg alldeles inpå oss.

Finns det någon medial vänlig människa som skulle kunna ge mig en ledtråd var jag kan tänkas leta efter henne?

Har försökt på alla vis själv att finna henne. Men hon är som uppslukad av jorden.

Vi bor enskilt och ganska så ödsligt med mycket skog och mark runt omkring oss och ganska långt till närmsta granne.

Min Majsan är en sköldspaddsfärgad hona. Hon är väldigt liten för sin ålder. (knappt året).

Kan någon hjälpa mig?

Hellas
0

Hej Rambrikos,
Jag hoppas innerligt att din lilla katt återkommer.

Här på Medialt är det inte tillåtet att göra efterlysningar av saker och djur.
Läs reglerna här

Jag låser därför den här tråden men håller ändå tummarna för att din lilla familjemedlem dyker upp igen. Djur har en otrolig förmåga att känna av att någonting är på gång så hon tyckte kanske att det var bra att gå på friarstråt en sväng innan sterilisering gör det omöjligt för henne att få bäbisar.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Inlägget är låst för nya kommentarer