God Morgon Tisdag

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Nu blev jag sugen på att baka mina biscotti när jag läste att WB ska baka idag. Får nog ta en tur till affären och införskaffa ingredienserna!
Idag tänkte jag sticka från jobbet på lunchen och köra ett afropass.. om det finns platser kvar. Det är så himla roligt och frigörande!
Önskar er en solig och härlig tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla!
#2 Nu blev jag riktigt sugen på hjortron mums!
Skall vara bortrest i några dagar, syrran och jag skall åka runt Vättern och besöka olika kraftplatser och några kloster.
Ha en alla tiders dag i värmen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla sommarflickor och - pojkar!
Vilket väder vi har, rena högsommarvärmen. Idag var det skönt att cykla från jobbet. Svalkade riktigt gott i nedförsbackarna.
Ha en skön dag!
Go'Morron alla Sommarnjutare!
Ja, nu är sommaren verkligen här! Hoppas den stannar riktigt läääänge! :) 31 grader i solen redan - undrar hur det ser ut på sena eftermidda'n!
Vad gott det ska dofta hos er idag, Walkin' och _Elpida!
_Jag önskar att jag hade lite praktiska förmågor… men med tummen mitt i hand' är det lika bra att inte försöka… ;)
Ha en riktigt härlig sommardag allihop! Och njuuut!
Tack för härliga bilder också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sommar o sool stranden hägrar - ha det gött alla
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

WB Och Elpida, hur i herrans tider orkar ni baka i denna värme??
Det var tufft!!
Jag, sambo och gamle Wille (älsklingshunden) har varit ute på sjön och bara haft det gott. Min älskade hund som tycker att bada är det bästa som finns, orkade inte….Jag får ringa veterinären imorgon 
Blir tungt, men måste. Får se när jag får tid….
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

#7 Fy vad tråkigt Kerstina!!! Det är baksidan med husdjur, det är svåra och jobbiga beslut när de blir gamla och dåliga
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ooh, Kerstina! Jag håller dig i handen och skickar "bubblor" om du villha! Usch, vilket beslut att ta! Men har vi "kontrakt" med våra djurvänner, så har vi… (jag ser det så, vi har outtalade kontrakt med dem och därför ansvaret att se till deras bästa)…
Pepp- och Tröstekramar till dig och din Wille! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

#8 och #9 TACK för era tankar 
På fredag kommer veterinären
Det är tungt…och idag har han då förståss varit piggare än på länge, men jag vet ju vad jag måste göra
Återigen, TACK för ert stöd!
# 10 Mina tankar är med dig i denna svåra stund och jag vet så väl hur jobbigt det är.Sänder ljus och kärlek i din och vovvens väg .Finns inget värre än när djuren lämnar oss men brukar tänka varje gång jag stått inför detta hårda beslut,att dom gett oss så mycket glädje och haft ett bra liv då brukar det lätta litegranna inom mig.
#10 Jag lider med dig. 

Tack så jättemycket för era tankar!!
Nu är min älskade Wille i sällare jaktmarker och träffar sina syskon där. Jag fick sådana tröstande slickar av honom då jag var så ledsen…typiskt hundar som är så inkännande…
Veterinären var fantasktiskt bra…hon kom ju hem hit till oss…Jag såg att även hon blev tagen av stundens allvar och då finns det mycket fina känslor med.
Det är så tomt här nu. Jag tänker många gånger på dagen vart är Wille, så kommer jag på,,att ja visst ja
Men jag vet jag tog ett rätt beslut. För honom var det det bästa.
Återigen, tack snälla ni för ni tänkt på mig!
#14 Kramar om!