Tar du semester?
Tar du semester från det andliga under sommar- och semestertider? Jag vet att en del tar semester från såväl jobb som 'andlig träning och aktiviteter' under sommaren för att ladda alla batterier.
Själv hoppas jag att vi som träfffas, i de träningscirklar som jag deltar i, kan träffas för att träna och ha kul lite även under semestertider!
Det blir nog mycket meditering och diverse energiövningar m m för mig själv också i sommar.
Sommaren tycker jag är jättehärlig för just att träna, och allra helst utomhus - ljumma sommarnätter särskilt, kan vara helt 'magiska'!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att vila sin medialitet är viktigt och särsklit om man har cirklar igång - man behöver bara vara med
menar alltså aktiv träning - medialiteten är ju där oavsett om man vill eller inte i vardagen
Meditaion är aldrig fel eller något man behöver göra uppehåll med
att vistas ute och i naturen är som du säger magiskt och man får mycket andligt igenom det
Ha det gott i sommar alla
kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det andliga tar jag aldrig semester från,skulle inte klara en dag utan den kontakten och kommunikationen.Det är min vardag och mitt liv.Även om vi vill ta ledigt från den andliga och mediala biten så kan vi aldrig komma undan helt,en gång öppen alltid öppen.
Vart vi än kommer så känner vi om det finns närvaro så helt ledig kan vi aldrig bli.Vilket jag tycker är underbart.
Allt annat kan jag ta semester från men inte andligheten 
Nej, det "andliga" som finns i och omkring en kan man ju inte ta semester ifrån - det är som ni säger - den finns ju bara där.
Och nej, även om jag kunde, skulle jag inte vilja ta semester från den sidan av livet.
Däremot kan jag förstå dem som behöver ta lite semester från att vara aktivt engagerade i olika 'andliga göromål'. Kurser, träningscirklar, yrkesutövning som sittningar m m, o s v. Och det är nog bra att göra det ibland också. Och faktiskt skönt - men jag saknar den 'aktiviteten' också under de 'viloperioderna'…
Jag är bara lite nyfiken på vilken inställning vi olika människor har. En del vill "stänga ner" under semestertider, andra inte.
Nej, jag vill inte ha semester från 'andlighet/medialitet' e d! Jag skulle nog känna mig halv…
Go' och Glad sommar på er allihop! Med eller utan aktivt engagemang i det andliga och mediala! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jobbar man full tid med detta som kurser och sittningar då behövs nog en paus annars bränner dom nog snart ut sig.
En go och gla sommar till dig också Andina 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det blir att åka på Mia Ottossons sommar vecka. Lyckats att få ledigt två dar resten sammanfaller med normal ledighet. Så vila blir det nog inte, mangling är nog rätta ordet. Men kul är det. Jobbar hela Juli semester först i Augusti.
#5 Vad kul.Mia är toppen både som medium och kursledare.Har aldrig vart på sommarveckan men vet det brukar vara kanonbra har jag hört
En av få som lär ut mediumskapet på ett både enkelt och förståerligt sätt där eleverna får jobba redan från början.Hon kan sin sak verkligen .
Du vet väl hon brukar besöka oss i Leksand några ggr år och ha kurs i Ytteråkerö bystuga.Har för mig jag sett du finns i Borlänge och kanske är intresserad av kurs här med henne.Nästa är i Augusti 
#6 Brukar gå där om det passar med jobbet annars i Smedjebacken, jag bor ju bara nån km från Björsgrop. Jobbar i Borlänge.