God morgon 29 juni
Klarblå himmel, fågelsång (mycket från mitt jordgubbsland!!!) och en strålande sol - känns som en underbar start på dagen.
Resten av familjen som har semester lär nog ligga på stranden större delen av dagen - skönt för dem.. Själv tar jag mig till simhallen på lunchen och kör mitt Zumba - som vanligt
. Det är iofs skönt att ha träningen avklarad till jag kommer hem så kan jag njuta av vädret istället! En liten tur ut i naturen till kvällen kanske, det luktar ju så underbart!
Hoppas ni får en härlig dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er,men nu var det pust pust ute.Det blir på tok för varmt för min smak men soldyrkarna njuter säkert ute just nu 
En härlig dag ska ni ha 
Godmorgon på er alla!
Ja, idag blir det väldigt varmt. Inte heller jag orkar vistas i direkt sol när det är så här varmt utan söker mig helst till skuggan.
Ha en godis dag!
Go'Morron alla solstrålar!
Här har vi ännu en skuggsittare! Än så länge är det nästan lite kyligt i skuggan, men solen strålar och lär värma upp luften under dagen. Fr o m imorgon ska vi få lite svalare väder - runt 18 grader - det passar mig alldeles utmärkt!
Ha en härlig dag, allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
oj så mycket soool idag - bränd
ha en trevlig kväll alla!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är en solsittare
fast å andra sidan så satt jag bara på lunchen och efter jobbet men det var gott att få lite vitamin i sig.
Skriver inte så ofta i dagstrådarna men hänger lite o kollar ändå trådar då o då, så vill med detta önska alla det bästa i det som ni företar er.