God Sommarmorgon 26 juni
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go'Morron allihop!
Hoppas ni haft och har en skön Midsommarhelg! Trots att Midsommaren har passerat så har vi ju en hel del sommar kvar framför oss! Härligt!
Ha en härlig dag! Och ni som ska ut på vägarna idag - kör lugnt och stanna gärna till vid nå't somrigt ställe för en stunds rast. Sverige är så vackert i sommartider!
_
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon här inne också.Har problem att se videos just nu med datorn synd att missa dom.Men tack för dom i allafall 
Ha en hejdundrande skön dag allihopa 
Godmorgon, härligt låt du bjuder på Andina passar bra denna soliga och varma dag!
Ha det gott alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla hjärtan!
Glad jag blir av Per Gessles härliga Sommartider, det är kult
!
Jag hade hoppats på bra väder idag men fråar haft klarblå himmel börjar molnen hopa sig.
Jag ska försöka ta en inspektion i trädgården, det kallar jag för avkoppling.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

God förmiddag!
Dagen har börjat ljuvligt med klarblå himmel, nu har det mulnat på ordentligt!
Vi kom hem från Öland igårkväll, ganska trötta. Midsommar var en kall men ganska lugn och trevlig historia. Lite minibangolf, grillning, jordgubbstårta och ett glas rött med familjen. Ungarna badade. Vi vuxna gick i jacka och de hoppade i havet, fattar inte hur termostaten fungerar på dem riktigt!!!! Men kul hade de
.
Önskar er en fortsatt skön söndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God sen kväll på er!
Här har varit full rulle hela helgen, med trevligt främmande och en mindre trevlig allergikänning för min del. I morgon blir det jobba av igen så är det bäst man lägger sig ganska snart.
Sov gott med er sötnosar!