Tack vare forumträffar
Vi fem har träffats tack vare forumträffarna.
Det är ju helt fantastiskt att jag fått lära känna dessa underbara vänner som dessutom delar det största intresset jag har- Mediumskap!
Tack, ni underbara vänner.
En stor kram till dig, Marianne som bjöd upp oss till ditt vackra och trivsamma hem. En kram till Lasse som guidade oss med båten bland öarna. Och dessutom lagar ni så vansinnigt god mat! 
NU ser jag fram emot kommande forumträff då jag kommer att lära känna nya härliga människor och även träffa dessa sköna kvinnor igen!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fantastiskt
Här en bild från första träffen Jag var med på i Avesta!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Ja, det var en härlig träff. Under den trappan fick vi för oss, Bybo och några fler att det var småfolk där under..sent på natten stod vi där och var rädda då det bökade och prasslade .Tills jag blev den som kikade under trappan med skakiga ben och där sitter en stackars igelkott och skakar hahhaha Jisses vad vi skrattade 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
2 Hahahaha ha *asgarv*
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Gu va härligt det låter! vilka fina tjejer på bilderna!
Ja, jag har förstått att forumträffarna är helhärliga! Jag hoppas att jag kan delta nästa gång. Det skulle vara så helkul att få träffa er alla in "Real Life"! Jag får sikta in mig på forumträffar längre fram (denna gång kan jag, tyvärr, inte ta mig dit).
Jag kan bara önska er alla som ska vara med på den kommande forumträffen; Ha kul!!!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Vad synd, Andina, att du inte kan komma med. Det finns ingen möjlighet till smaåkning? Vart bor du?
#6 - Oj, jag var oklar (vilket inte är helt ovanligt, tvärtom…) det är inte färdsättet på vägen som är problemet - andra saker ligger i vägen. 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing