Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 2109 ggr
Ghosthunter
0

Andemagnet

Som en del av er från andra sajter kanske redan vet så har jag ganska nyligen öppnat upp. Jag har gått på medial kurs, mediterat mycket och numera är jag med i en privat cirkel en gång i månaden. Jag kan kanalisera/länka, intuitiva övningar och känner av energier på olika platser….men jag har naturligtvis lång väg kvar och mycket att lära migGlad

Jag mediterar i syfte att kommunicerar med andevärlden och det funkar bra…nästan för bra, det bara "öser in" andar och det har t.o.m hänt att jag får bryta meditationen/kanaliseringen p.g.a att det är för många andar vilket leder till att det blir rörigt och omöjligt att ha en god kontakt. Som tur är så "pockar" dom inte på mig om jag inte själv ber om det…då hade det säkert blivit för jobbigt!!Skrattande

Jag vill passa på att säga att detta är inget negativt eller ett problem för mig….jag tycker bara att det är spännande och roligt, men man undrar ju ibland över saker!!Flört

Det är precis som om jag är nån sorts andemagnet. Men frågan är varför? Är det att dom gillar just mig eller att jag utstrålar så stark medialitet så att dom märker det och drar nytta av det?

Nån annan som har lika mycket "andetrafik"?Cool

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Hellas
0

I början av sitt öppnande kan man uppleva den här galloppartade situationen då många besökare kommer samtidigt och visst blir det rörigt när alla vill få sitt sagt Glad!
Det är som en skock ungar som vill berätta någonting samtidigt *Ler*.
Men med tiden så kommer du att få ett bättre flöde.
Inte för att du kanske har problem med det du nu har utan för att få en renare kommunikation där informationen blir mer träffsäker.

Har man 5 stycken som babblar och visar känslor samtidigt så är det onekligen svårt att hålla ordning på vem av dem som fick hjärtattack och vem som fick hjärnblödning.

Du får börja med att ta kommandot, bjud fram den som har det mest viktiga budskapet att framföra, tala samtidigt om att de andra är varmt välkomna vid ett lite senare tillfälle.

Ha det bra och lycka till, det är roligt att höra att det rör på sig!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[walkinbeauti]
0

# 0 Tycker du har öppnat upp rejält mycket sen kan vi alltid med tiden lära oss hantera det där vi själva avgör när vi vill vara anträffbara för andevärlden.Jag är den som alltid låter mig vara anträffbar vad gäller min guide men andra får jag ibland hålla lite avstånd till om det blir för mycket av det goda.

Vissa av oss är andemagneter vi drar till oss mer än andra och med den erfarenheten skulle jag inte vilja ha det på annat sätt,som dig är det positivt och jag trivs med den rollen.Ju mer av det andliga besöken desto bättre mår jag och vissa av oss har ett starkt ljus från kronchakrat och detta ljus ser andevärlden och dras gärna dit.Alla har detta ljus men det är olika starkt och syns mer på vissa.

En del tycker det kan vara jobbigt med andliga besök medans andra trivs som fisken i vattnet och jag brukar säga som så att vad vore livet utan andevärlden,det vore bra tråkigt, dom tillför så mycket positivt som jag tacksamt tar emot :-)

Cool

chik
0

Ghost. kan bara Gratta dig. Det är ju detta som du har strävat efter.

Jag har det jag behöver"""""

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

Ja Grattis!

Det är verkligen härligt att höra Ghost, jag vet ju hur mycket du har kämpat för att komma loss. Din utveckling är en inspiration för oss andra som bara står och stampar på samma fläck (eller i klartext fuskar med läxorna) SkämsGlad

Sedan skulle det vara intressant att veta om/hur du har hjälp av detta i ditt ghosthuntande Flört

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hellas - Ett par gånger har jag sagt till dom att komma fram en och en och ordna upp nån form av kösystemSkrattande En gång så tycktes detta funka, för då steg en av dom fram och kommunicerade!!

WB - Som tur är så tycker jag att det är intressant, roligt och spännande och ännu blir jag ju inte störd utan att jag själv ber om detFlört

Tack chik…vägen har varit lång…hard work pays off!!!!Flört

Tack Maggan….jag har mycket lättare för att känna av energier nu och det kan ju underlätta i spökjakter + att jag kan kanalisera. Men än så länge vill jag inte säga för mycket…behöver lite mer erfarenhet av detta, men en kombination av medialitet och teknik ute på fält är ju en mycket bra kombination, för då kan ju det ena stödja det andra!!Glad

Värmland"

Elpida
0

Säger som Chik, det är ju det här du längtat efterGlad. Du kommer säkert att lära dig hantera det bättre med tiden och kanske få en liten "portvakt" där uppe som hjälper dig med kösystemet!Flört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ghosthunter
0

Tack för alla fina ordKyss

Ja, jag får skaffa en portvakt..hehe…eller kanske kölappar, för alla är välkomna, bara dom kommer en åt gångenFlört

Innan jag sätter igång med meditation/kanalisering så säger jag alltid högt att alla är välkomna och sen så visualiserar jag att ytterdörren är öppen….det kanske också kan ha en viss inverkan?

Värmland"

[MargaretaA]
0

men en kombination av medialitet och teknik ute på fält är ju en mycket bra kombination, för då kan ju det ena stödja det andra!!Glad

Ja det var ungefär så jag också tänkte. Jag ser fram emot rapporter när du blivit mera varm i kläderna Flört

HairySpider
0

Detta var intressant för mig att läsa, jag har känt av denna "andevärld" ända sedan jag var 14 år gammal när jag för första gången började se dem.

Folk har alltid sagt till mig att de måste vara platsbunda för att jag ens ska kunna få kontakt med dem eller ha en koppling till platsen, vad jag har läst av din erfarenhet behöver inte detta stämma eller? Kan de söka sig till en bara de känner av att man kan se/höra dem? En fråga jag länge gått och grubblat på

När jag öppnar upp mig så kan jag se en massa andar/själar omkring mig, jag har alltid stängt av direkt igen bara pga att jag trott jag inbillat mig, för att folk sagt att man inte kan se dem om de inte har något med platsen att göra eller om inte någon känner till att det funnits någon sån själ/människa  där förut i livet. Att allt bara varit ett skämt från min sida.

Men för mig är allt så verkligt! Jag kan både se, känna, höra och kommunicera med dem.

Hur är det egentligen, känner man bara av platsbunda eller kan andra utifrån söka sig till en? Skulle så gärna vilja ha svar på det nu så jag äntligen får veta.

Djuren betyder mycket för mig, de är mina ledstjärnor genom livets mörka tunnel! Finns inget bättre i livet än dem.

// HairySpider, fd. Ratwomen

[walkinbeauti]
0

# 9 Hej och välkommen till oss på Medialt !

Nejdå :-)dom behöver inte alls vara platsbundna för att vi ska se dom.Är som dig både ser hör känner och har gjort så långt jag kan minnas i mitt liv.Vet inte vart man fått det ifrån att dom måste vara platsbundna för att vi ska kunna se dom men så är det inte då skulle min guide vara platsbunden som jag ser var och varannan dag och det är han inte Flört

HairySpider
0

#10 gud vad det där lättar på mig! :) har alltid trott att jag inbillat mig och detta har gjort att jag har känt mig värdelös, denna misstro har burits inom mig som en tung börda, jag har alltid blivit påmind om närvaron från andar ibland, men har bara tryckt ner mig själv och stängt av mig i tron på att jag inte sett rätt. Tack för svaret nu fick jag äntligen det svart på vitt hur det är :)

Djuren betyder mycket för mig, de är mina ledstjärnor genom livets mörka tunnel! Finns inget bättre i livet än dem.

[walkinbeauti]
0

# 11 Roligt att höra och inbillar dig gör du inte du vet själv vad du ser och här inne finns många med liknande upplevelser som du kan byta tankar med.GladDu är långt ifrån ensam om dessa upplevelser,vi är många här med samma erfarenhet och olika upplevelser av alla dess slag Glad

HairySpider
0

#12 Känns bra att det finns personer på en sajt man kan vända sig till om allt detta och få inspiration och råd från och som själva är med om liknande saker :) känns verkligen som att jag hittat rätt :) jättekul!

Jane-Lyzell
0

7 Kul du lyckas kåda mediumkommunikationenSkrattande Ja det är ju som att lära sig läsa på nytt! men som alla i början stakar man sig fram till en början och övning ger färdighet!

Ett annat stor sak i detta är DICEPLIN om inte du är diseplinerad så är inte andevärlden det!

du skriver ;

"Innan jag sätter igång med meditation/kanalisering så säger jag alltid högt att alla är välkomna och sen så visualiserar jag att ytterdörren är öppen….det kanske också kan ha en viss inverkan?"

Jises amalia - här öppnar du dörren för alla andar - inte konstigt att de blir rörigt och kommer fler……….

Sök din ledare först o främst - det är den som är din dörrvakt och hjälper dig med  vilka andar som får komma fram och också en o en!

Lycka tillKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ghosthunter
0

Jane - Nja….visst är det rörigt ibland..men jag upplever inte det som nåt negativt ändå. Hellre en himla trafik än inga. Dessutom så har jag testat ett par gånger med att säga till dom att komma fram en i taget efter att jag skrev denna tråden och det tycks ha fungerat båda gångerna. Vem vet….här kanske det är min vägledare som hjälper till?

Dessvärre så verkar kontakten med mina vägledare inte funka….jag har ännu inte fått nån indikation på vem dom är och inte heller nån kommunikation….

TackKyss

Värmland"