God morgon 17 juni
Fredag igen, veckan har gått så himla fort! Nattens sömn har varit lite störd av blåsten och regnet ute (sover m öppet fönster) men samtidigt är det så härligt att lyssna på naturen.
Ikväll tänker jag göra så lite som möjligt för imorgon är det kalas dags igen. Ska nog titta igenom lite recept och klura vad jag ska bjuda på!
Önskar er en skön fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Elpida och ni alla andra.Lite halvvisset väder som inte riktigt vet vad det vill.
Ha en underbar Fredag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Goddag!
Smiter in och önskar alla en fin-fin Fredag!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
God förmiddag!
Det är halvsoligt hos oss idag och ganska behaglig värme. Det blir en långpromenad till jobbet sedan.
Ha en toppenfredag alla!
Godförmiddag!
Har sovit länge i dag och ute regnar det. Får se vad jag pysslar med i dag, det finns alltid att göra om man vill men det är inte alltid jag vill.
Önskar er alla en härlig fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Förmiddag allihop!
Här vet VäderGudarna vad de vill, de vill duscha! Och vad jag förstått så ska de göra det mest hela dagen. Så det blir inomhusbubbel idag med främmat i huset. I så'na lägen önskar jag att min koja var ett palats - med många rum och korridorer… ;)
Ha en skön fredag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God middag - mycket regn här:-)))
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"