Min älskade hund...
Min älskade hund somnade in i lördagskväll,min sorg är sååå stor och saknade enorm! Det enda jag vill är att få ett tecken från henne att hon fortfarande finns runt mej….men hur?
Anna/mejasmatte
Åh jag förstår precis hur det känns! Min hund somnade in förra söndagen och det känns fortfarande väldigt tomt och overkligt. Jag fick ett tecken från henne med en gång efter hennes bortgång. Bara några minuter efter att hon dött kunde jag förnimma hur hon glatt och viftande med svansen följde efter mig en kort stund. Efter det har det varit tyst, fast min son har sagt att han har hört henne fnysa/nysa.
Jag hoppas att du får ett tecken, om inte, försök finna ro i tanken på att hon mår bra nu och att ni en dag kommer att ses igen.
Beklgar sorgen vet hur tungt det är när djuren lämnar oss.Men som Nellie skriver så finn ro i tanken att hon mår bra nu.Har haft besök av mina katter efter deras bortgång men speciellt en som visade sig i full manifestering.Trodde han var inkarnerad men fick tänka om efter att han visat upp sig.
Sänder dig styrkekramar och din hund mår bara bra där hon är.Tror du kommer känna av henne framöver.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beklagar och sänder styrkekramar och instämmer med övriga inlägg!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
alltid trist å miste et dyr
Selv prater jeg med de som er gått over, selv om jeg ikke ser eller kjenner av dem, så fortsetter jeg å prate, og da kan mann merke dem etterhvert
Jag beklagar också din sorg, Mejasmatte! Det är alltid tungt när vi lämnas av våra kära djurvänner!
Jag hoppas att du så småningom kommer att kunna känna en tröst i att hon har det bra där hon finns nu.
Våra djur som lämnat jordelivet finns med oss och särskilt den första tiden efter övergången. Ibland kan vi känna av dem eller se dem - men ofta märker vi inte av dem så påtagligt i vaket tillstånd.
Däremot, när du sover har de lättast att "nå" dig - när hjärnan inte är fullt upptagen med att skapa en massa "tankebrus". Så, var uppmärksam på vad du drömmer. När vi sover är vi lättast nåbara av andevärlden. Så, var uppmärksam på dina Drömmar - skriv gärna ner dem omgående när du vaknar av dem (eller tala in på nå'n röstinspelare e d)!
Jag är definitivt lättast att "nå" genom drömmarnas dimensioner. Som fyraåring fick jag veta genom "Drömska upplevelser" att vi fortfarande existerar efter döden - och Drömmar har varit en av mina största passioner sedan dess. Mina första kontakter med mina djurvänner som gått över till andra sidan har alltid varit genom Drömmarnas dimensioner.
Jag hoppas du finner det "tecken" från din vän som du söker! Men även om du inte får upp din kommunikation med henne - så hoppas jag att du kan känna tillit till att hon finns med dig och att hon har det så bra där hon finns!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack alla för era tröstande ord! Andina: När min älskade katt dog för drygt 2 år sen,hände nåt speciellt,jag vet inte om jag var vaken eller sov,men tror jag vaknade och tittade ner mot fotändan, och där satt hon! Min hund Meja,som nu dog i lördags,låg oxå i sängen och snarkade,och min katt tittade på henne och "sa" till mej,: hör du vad hon snarkar":) En märklig upplevelse,och jag kan inte än idag känna riktigt om det bara var en dröm,eller om hon satt där,men det var väldigt verkligt,kändes som jag faktiskt såg henne! Vi( katten Elsa) hade en väldigt nära rlation som varade i 15 år! Jag hoppas nu även få möta Meja i drömmen!
Vilket härligt möte med din kattvän, Mejasmatte! jättehärligt!
Enligt mig, enligt mina erfarenheter, så är det så, att när vi drömmer om någon så drömmer vi faktiskt med någon! (Vi hjälps bl a åt i drömdimensionen att bearbeta och lyfta fram saker inom oss - men vi har även klara möten med varandra som inte handlar om inre bearbetning 'bara'.) Så - enligt mitt sätt att se på Drömmar, så har du definitivt mött din kattvän i den upplevelsen!!!
Jag är säker på att du får möta Meja, genom Drömmar och kanske på annat sätt också. Svårigheten kan vara, när det gäller Drömmar, att få med sig dem upp "till ytan", upp till ett medvetet plan. Men vi håller tummarna för att du kommer att minnas dina möten med henne när hon tittar till dig i dina Drömmar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack Andina för dina värmande och positiva ord 

Beklagar sorgen av din älskade hund. Det är verkligen en stor saknad då ens älskade djur inte längre är med.
Min hund är dålig och hans dagar räknade. Jag måste tänka på honomoch inte vara egoistisk, men så hemskt att behöva ta beslut om någons död.
Du får nog säkert kontakt med din vovve, som Andina skriver kanske genom drömmarna Kram!!
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!