God morgon Lördag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon walkinbeauti 
Vi har nu på morgonen 23 grader, så det ser ut att bli en skön dag.
Det är bara att njuta av att man är ledig.
Ha en härlig lördag allesammans.
Go'Förmiddag alla sommarglim!
Vilka härliga bilder, tack! Walkinbeauti, din skogsbild är helt underbar! Där kan man prata om höga perspektiv.
Här har vi fått vakna till ännu en varm högsommardag - det lär bli vaaarmt, det gillar inte min kropp! 17-18 grader vore perfekt - det är mer i min smak. Inomhus blir det som i en bastu när solen ligger på hela dagarna. Men - jag njuter av sommaren ändå, jag behöver bara tänka på de två senaste vintrarna så känner jag mig mycket tacksam för en varm sommar! :)
Och djurlivet - nu börjar man få syn på alla de små som stigit in i Jordelivet! Fåglarna först. Se'n kommer de små go'a Bambisarna, älgkalvarna och rävhonans vackra valpar - jag längtar tills de alla visar sig!
Jag hoppas ni får en härlig Pingstaftonsdag idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon/förmiddag
. Jisses, sov till 10:30
Tonåringarna var nästan uppe före… Termometern visar 30 grader. Underbar dag, nu blir det gräsklippning, nästan det bästa jag vet!
Ha en riktigt härlig lördag, allesammans!

Oj, vad mycke fina bilder nu lagt in
Jag och sambo pustar idag efter gårddagens stress och känslor som var starka på olika vis.
Från min farmor begravning stressade vi sedan till sambos dotters studenttåg och avlsutade kvällen hos min dotter som fyllde 30 år.
#4 Vi har inte heller varmt i M-stad. Igår stod regnet som spön i backen på alla studenter och inkastare som cyklar i frack och tjuter i visselpipor. Synd, men de verkade glada ändå :-)
Idag uppehåll, men svalt. Ganska skönt faktiskt då det varit så kvavt i flera dagar tidigare.
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Tittar in och önskar alla en bra dag!
kram på Er!