Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 1033 ggr
[GunillaF]
0

Onsdag 25/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Dagen börjar med blåst och mulet väder, men det syns en strimma blått borta i horisonten så det är bara att hoppas…

Ha en bra dag vad du än tar dig för med!Skrattande

[walkinbeauti]
0

God morgon Gunilla med fin bild som alltid Glad

Önskar er alla en skön morgon och en härlig dag Glad

Andina
0

Go'Morron Gunilla och Walkinbeauti! Och Go'Morron alla andra som tittar in också!

Vilken härlig bild - sooommar!

Solen tittar i alla fall fram här idag och ger en liten försmak av sommaren. Fast jag tycker att det är helt ok som det är, det behöver inte bli särskilt mycket varmare än det är nu… ;)

Ha en go' dag och var snälla med er själva!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon alla!

#0 Somrig och härlig bild Gunilla.Här är det blåst och sol i dag och inte särskilt varmt.

Ha en härlig dag vad ni än gör! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

JustMe08
0

Godmorgon alla!

Det verkar bli fint väder idag. Igår höll man ju på att blåsa bort i stormen.

Ha en underbar osndag därute!Kyss

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

Ians
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på Er alla,

Här blåser det fortfarande…och regnet hänger hotfullt över oss som bor här i kring….ibland glimtar solen fram…

Är det detta som kallas för omväxlande väder Obestämd man vet inte riktigt vad man skall ta på sig…

Paraply kan man glömma för den skulle bara stå som en kantarell efter en i blåsten…och vara till mer förtret än nytta…

Önskar alla en trevlig onsdag iaf!

Var rädda om er där ute!

Kerstina-61
0

Hej, alla Glad

Här blåser det också halv storm..men solen glimtar fram mellan lite hotfullt mörka moln. Hoppas det blir lugnare framåt kvällen då vi har vår sommaravslutningi Andrummet. Alla som gått cirklar träffas och umgås. Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
0

God eftermiddag!

Även hos mig i småland är det blåsigt värre, regnet går på tvären emellanåt. Körde mitt Zumbapass idag och en tjej kom fram och kramade om mig. Hon var så glad att det var jag som körde pass idag, jag hade ersättare förra veckan eftersom jag hade extrapass med en killgrupp istället. Hon var inte helt nöjd med ersättaren och det är ju alltid roligt att vara uppskattad!Glad

Ikväll ska jag gå på konsert med ungdomarna från Kulturskolan. Min 16-åriga dotter ska vara med och spela gitarr och sjunga och de brukar vara så himla duktiga allihop!

Kan inte låta bli att längta lite efter forumträffen, det ska bli så himla roligt!!! Måste nog in och kolla tågbiljett förresten!!

Hoppas ni får en fin fortsättning på dagen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
0

God kväll!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"