God Morgon 18 Maj
Hej och hå redan Onsdag,hur kan tiden dra iväg så fort.Är det bara jag eller är det så att ju äldre vi blir så ju fortare går tiden 
Nåja vilket som så hoppas jag ni får en skön Onsdag och tar vara på dagen som den kommer 
Må gott och lev väl,tänk sunda positiva tankar både till dig själv och din omgivning.Det vi sänder ut får vi trefalt tillbaka,då infinner sig harmonin i våra hjärtan och vi strålar av glädje värme och kärlek 
God morgon! Vilken underbar bild walkinb! Hoppas ni alla får en skön dag. Tipsar om "från Sverige till himlen" ikväll på svt. Dagens program handlar om den form av andlig tro som många av os här inne lever med.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Tackar för tv-tipset humblan, det ska jag försöka se!
Onsdag redan, härligt! Idag ska jag köra ett Zumbapass för en klass med bara killar, ska bli riktigt roligt…. och utmanande!
Efter jobbet ska jag köra åt en kille som skriver sina egna låtar. Kul för det är ett tag sedan jag var i studion, måste nog harkla upp mig ordentligt!
Hoppas ni får en skön onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Walkinbeauti och ni andra!
#0 Vilken tjusig bild och tack för dina fina ord som känns fint att läsa så här på morgonkvisten.
#1 Tack för tv tips Skogshumblan!
Solen skiner i dag 
Önskar er alla en finfin onsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron Walkinbeauti! Och Go'Morron alla andra också!
Ja, vilken härlig bild - den tackar jag för!
Tiden går fortare - det är jag övertygad om! 
Tack för tipset, Skogshumblan! Få se om jag hinner ta mig en titt.
Vad roligt, Elpida - både Zumba med grabbar och Körandet! Det är skönt att sjunga!
Solen hittade hit också, Indiania, ;). Jag tror den hittar till de flesta idag… hoppas i alla fall.
_Ha en riktigt skön dag allesammans!_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God middag
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Programmet finns i playfunktion. Rekomenderar det programmet. Ja här ju intresserad av det här och tycker Anna som leder programmet har en bra vinkel på det även om jag tycker 30 min är lite väl kort tid för ett sådant här program.:)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God eftermiddag på er!
Vilket härligt väder vi fick idag. Nu blir det en långpromenad för min del, man måste ju passa på, imorgon kan det bli skruttväder igen.
Ha en fin eftermiddag och kväll godingar!
God eftermiddag säger jag oxå!
Och kilar vidare..skall iväg på arbetsplatsmöte på jobbet! Vi nattisar har möten på kvällarna