Tidligere liv
Jeg skal ju reise til tallin for regreasjon til tidligere liv og til "livet mellom livene"
Før viste jeg hva jeg vil vite om livet mellom livene, men med tidligere liv hadde jeg ingen spesiell fråga. Men nu står det et spørsmål(som jeg tror kan være interessant for mange) fremfor meg
Jeg har hatt en del svårigheter med mitt sätt at eta(før jeg startet med lavkarbo diett) jeg hadde då bullimi. Før jeg ble født ble min mor spurt om hun ønsket seg en gutt eller jente, og hun svarte det var det samme, bare det var en som spiste mye!
Så jeg lurer på om min mor og jeg har levet sammen tidligere og da vært veldig sultne(hungrige) t. ex i et krig eller så….og det er jo mange med merkerlig forhold til mat i den vestlge verden nå, og kanskje henger noe av dette med fra tidligere liv?
Hva tror andre her?
(jeg får jo kanskje svar i min regresjon da, men artig om andre kan danne tanker om dette også)

Jag har också trott många gånger att har man varit mycket hungrig, haft ont om mat i tidigare liv, kan det orsaka att man har annat förhållande till mat nu i detta livet.. speciellt när det finns gott om mat. Man tror hela tiden att maten inte ska räcka, och äter mycket mera än man behöver..
Självklart finns det ju andra förklaringar också, som t.ex fysiska sjukdomar och andra psykiska störningar bakom, men jag har iaf trott länge att fetma kan komma även pga upplevelser i tidigare liv! Hoppas jag förstod dig rätt, Ellen!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jo du forsto meg rett millan 
Det ska bli intrssant och höra om du finner regressionen vara till hjälp och får ett svar på denna frågan.Tror det är lite svårt att svara på eftersom allt vi gjort under tidigare liv påverkar oss i nutid.Som tex mycket mat i detta livet kan ju vara att man led brist på det i förra och även dom psykiska och fysiska åkommorna vi inte tog hand om tidigare får vi göra upp med efter bästa förmåga nu.Svaren kan variera ordentligt.
Tror regression är den bästa metoden att nå kunskap om tidigare liv,att som medium säga en massa kan lätt formas till mediets egna fantasier med eller utan avsikten av mediumet.Regressionen där får ju klienten själv under djup avslappning veta om sina liv och en kunnig terapeft som ger sin assistans.
Men att vi påverkas och tar med oss vissa saker vi inte gjort upp med tidigare är jag övertygad om och med regressionens hjälp kommer man nog väldgt långt.
Lycka till och berätta gärna hur det gick sen om du känner för det 
Jo jeg skal berätta når jeg kommer tilbake !
Mitt hovedmål for regresjonene er i regresjonen til livet mellom livene, der jeg har en del saker som jeg ønsker svar på. Bl annet hva min lekse i dette livet er, hvordan jeg er som ånd, bli kjent med min guide, og snakke med en veldig god venn, som er på andre siden.
Jeg håper at jeg når jeg forstår min lekse og uppgift blir med glad for å leve. Selv om jeg har mye humor og har det bra på mange sett, så kjenns det ofte så meningsløst å være her nede
glømde å si at jeg håper å få snakket med jesus også, for å få svar på litt av hvert angående dette livet mm
Jeg fikk ikke vite at jeg hadde vært så hungrig i et liv, men i to liv som kom fram hedde jeg canser ved skjoldbukskjertelen(som har med stoffskifte og gjøre)
Jeg fikk også vite hva min lekse…eller hva jeg skal overvinne i dette livet er, og mye nyttig informasjon, men det blir litt for personlig å skrive om her
Intressant att ha varit med om kan jag tro,skulle vara roligt att försöka någon gång med regression 
Ja, det var interessant, og jeg forsto ikke alt med en gang….hvorfor kom just dette livet frem og slike saker, men mer ble åpenbart for meg etterhvert