Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: evenemang
Läst 1685 ggr
Lynxx
0

Bröt nacken - blev medial?

Bröt nacken och fick extrema EEG-värden.

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/existentiellt/brot-nacken-och-fick-extrema-eeg-varden_6117027.svd

"BRUTEN NACKE.

Han kunde inte prata med någon om hur han kände andras känslor eller gick ut och in i tid och rum. När ett test visade att hans hjärnvågor var extrema, bestämde sig Christer Perfjell för att få världens främsta forskare till Sverige för att diskutera medvetandet. Nästa vecka är de på plats i Stockholm."

----

"Christer Perfjell och leg psykoterapeuten Anna Gerge, ingår i samtalspanelen när Idagsidan håller Psykologisk salong torsdag 28 april på Stadsbiblioteket i Stockholm. De ska tillsammans med KTH-forskaren Mikael Djurfeldt mötas kring temat: Vad är medvetandet? Hur skapas det?"

---

/L

Jane-Lyzell
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skrattande Har träffat christer en välldigt ödmjuk o fin man!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
0

Intressant Skrattande

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Myy2000]
0

Jätteintressant!!! Glad

Jag har för mig att min mediala utveckling tog fart efter min Whiplashskada. Hmmm, nu fick jag lite mer att filura på…Skrattande

[walkinbeauti]
0

Riktigt intressant att du tar upp detta.Man har läst ibland om folk som efter olyckor fått övernaturliga förmågor,personer som aldrig ens kunnat tänka tanken innan på något efterliv eller andlig kommunikation.

Kan tänka mig att dessa personer valt in  olyckor i sin livsplan just för att under detta liv bli andligt medvetna något dom förmodligen aldrig skulle komma i kontakt med utan en tragedi som blir deras vändpunkt.

Men intressant hur en olycka kan förändra en männsias liv åt så många riktningar och hur många som efteråt får ett andligt uppvakande.Väldigt intressant att läsa och höra om dessa människor Glad

Lynxx
0

Ja den lilla kontakt jag har haft med mediala, av de som inte haft det från födseln & via släkt med dessa förmågor - är det väldigt stor andel som vittnar om att de haft en traumatisk upplevelse i sitt nuvarande liv.

Så det tycks vara en ganska vanlig orsak.

/L