Bara en vanlig garderob..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Häromdagen pratade jag och min mamma i telefon. Hon berättade vad hon drömt under natten och jag berättade att jag väldigt ofta drömmer om den inbyggda garderoben jag hade vid sängänden i mitt rum, i mitt föräldrahem, som numer är sålt och helt ombyggt!
Det är olika Drömmar. Ibland har det vart en dörr där inne som lett in till en toalett, ibland har jag bara öppnat den, ibland har jag vart där inne och hittat sen länge bortlömda kläder osv… Det jag minns starkast är kanske att jag drömde att jag jobbade i USA och bodde hemma. I den garderoben fanns helikoptern som tog mig till jobbet… :-)
Min mammas reaktion blev "Men, drömmer du om den än???? Det har du pratat på så länge du kunnat prata". Men hon kunde inte minnas att jag haft några otäcka Drömmar om den, utan bara sagt att "nu drömde jag om garderoben inatt igen" Jag kan inte heller minnas några otäcka Drömmar.
Men visst är det konstigt? En helt vanlig garderob? Varför drömmer jag så om just den? Vad är det med denna garderob? För som sagt…Det är (eller rättare sagt var) bara en vanlig garderob..