TV kanal 1
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Just nu!
Svensk reportageserie. Avsnitt 1 av 8. Gengångare. I Borgvattnet, Jämtland, står en gammal prästgård som ingen skulle ha vägarna till, om det inte var för alla de spöken som sägs härja här. Vittnena talar om osynliga katter, barnskrik från ingenstans och kalla livlösa händer som läggs över den som försöker vila i sängarna. Programledaren Rasmus Åkerblom övernattar här, tillsammans med andra gäster. Fullmånen lyser, rädslan stiger och snart står det klart hur mycket vi längtar efter att bli vettskrämda. Även 12/04 i SVT24 och 15/04 i SVT1.

TACK, goa du för tipset 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Men oj, det var ett kort program.
Skratt,,,ja inte var det långt man blev lite besviken och ville se mer men intressant i allafall,tack för tipset 
Intressant är väl ändå att det i alla tider synts andemanifesteringar långt innan vi hade kommunikationen med övriga världen så har det i olika länder och kulturer dokumenterats andesyner.Det om något tycker jag är ett av många bevis för dess existens,folk helt oberoende av varandra kan berätta om olika upplevelser.
Riktigt härligt om man analyserar det lite !
Vi får se vad nästa veckas bjuder på 

Jag hade sett detta förut så det var en repris. Undrar om det är en serie av program så det kommer mer av dem?
#4 Avsnitt 1 av 8 ( #0 )

#5 Ok..tack för upplysningen 
#4 Om jag fattat tv-guiden rätt blir det på Tisdagar några ggr framöver.Ikväll har vi Barn med psyksika förmågor kl 19 på tv 4 Fakta,inspelningen klar och denna gången missar jag det inte 
Tv 4 Fakta igen och Söndag 17.55 såg jag det handlar om Häxor och bla Wicca så mycket olika andliga program att se fram mot.Avsnitt två om Häxor tror jag gick på Tisdag men är inte helt hundra på tiderna här så kolla själva om ni är nyfikna så ni inte missar
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Vilken tur vi har dig Jane som är kvick i tanken och lägger in videos,hade missat senaste avsnittet och helt glömt bort serien,tackar och bockar då blev det avsnittet räddat