Måndag 28/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måndagmorgon och det kändes att det var uppstigning en timme tidigare än vanligt. Det går någon vecka sedan är man väl van igen.
Solen skiner och det var -15 grader när jag traskade till jobbet. Det blir en bra dag idag!
Ha det gott!
God Måndag och en skön dag ser det ut att bjudas på.Ska till läkaren för nålstick i armen alltid lika tråkigt även om jag är obrydd i just nålsticket:-) men sååå trist att gå till läkare:-)
Ha en go dag alla ,kram 
Godmorgon…
Själv känner jag oxå av tidsomställningen i ca en vecka..är ordentligt trött.
Desstutom bjöd den första dagen med sommar tid på ett enormt snöfall, så det kändes inte vidare sommarlikt igår precis! …men moder natur rättade till det under natten och tvättade bort snön 
Önskar alla en bra dag och lycka till hos doktorn, walkinbeauti.
God förmiddag! Här skiner solen, strax under noll och våren ÄR verkligen här! Hoppas Ni alla får en skön måndag & vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God förmiddag!
Är trött men nöjd efter helgens Zumba-utbildning, jäklar vad jag har tränat och dansat
!!
Det måste varit något med energierna i helgen för jag har inte kunnat sova alls, har vänt och vridit på mig och bara slumra ytligt.. . trots några glas vin vilket brukar ha en sövande effekt. Imorgon skulle jag visst iväg till Halmstad så då ska jag kliva upp ytterligare en timme tidigare!!! Huvvaligen, jag kommer vara helt slut! Får vila de blå i bilen en stund på vägen ner!
Ha det gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag!
#4 Jag har känt mig yr och konstig hela helgen, i morse var det jordbävning i Japan igen och jag brukar känna utav när sådant händer.
Sen kanske vi känner utav frekvenshöjningarna också. Vila inte de blå för mycket på hemvägen bara 
Ha en bra början på veckan alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Men nu kom jag också in på iFokus. Tror det har krånglat lite på morgonen…
God förmiddag alla gulletussar! Här skiner solen men det är kallt som tusan idag och det verkar, enligt väderprognosen, som att snö kan komma att trilla ned på e.m. Blääh!
Jag har jobbat hela långa helgen så idag blir det vila och eventuellt lite städa senare på dagen.
Ha en jättefin måndag!
Magsjuk -bläääää
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Uchiamej som Långben säger, krya på dig Jane